استانی 20:45 - 06 مرداد 1393
شهرکرد/
آتش سوزی شرکت فشفشه سازی بروجن در استان چهارمحال و بختیاری با تلاش هفت ساعته مهار شد.

پس از هفت ساعت تلاش آتش نشانان و امدادگران، آتش سوزی در شرکت فشفشه سازی شهرک صنعتی بروجن مهار شد .
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: آتش سوزی حدود ساعت 10 صبح امروز اعلام و سریعا اکیپ های امداد رسان این جمعیت و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد .
آرش شیرانی اظهار داشت: 15 دستگاه خودوری آتش نشانی از شهرستان های مبارکه و دهاقان استان اصفهان و شهرهای شهرستان بروجن و شهرکرد برای خاموش کردن آتش کمک کردند .
وی گفت: چهار اکیپ شامل 50 امدادگران و نجاتگران و کادر اداری جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن نیز در این عملیات شرکت کردند .
شیرانی از تلاش های اعضای مدیریت بحران شهرستان بروجن، نیروی انتظامی و ستاد بحران استان چهارمحال و بختیاری برای مهار کامل آتش سوزی قدر دانی کرد .
رئیس جمعیت هلال احمر بروجن افزود: بر اساس بررسی های اولیه بی احتیاطی کارگران عامل آتش سوزی در شرکت تولید فشفشه بوده است .
به گفته شیرانی در این حادثه یکی از کارگران این شرکت که دچار سوختگی شدید شده بود به استان اصفهان اعزام و یکی از آتش نشانان نیز حین انجام عملیات مصدوم شده است به مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری اعزام شدند .
مرکز شهرستان بروجن در فاصله 60 کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

4350435
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است