گوناگون 13:39 - 24 بهمن 1394
با تقدیر از حماسه‌آفرینی ملت در 22 بهمن
آیت‌الله نوری‌همدانی با تقدیر از حماسه‌آفرینی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، خواستار همت جدی دولت برای رفع مشکلات مردم شد.

آیت‌الله نوری‌همدانی: ملت از مسئولان و دولت عمل می‌خواهد نه شعار

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، حضور میلیونی و حماسی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه دلدادگی به انقلاب و ارزش‌ها دانست و گفت: باید توجه داشت که این حضور مردم در راستای حمایت از آرمان امام و شهیدان و رهبری است؛ مردم با حضور خود نشان دادند همان آرمان امام که استکبارستیزی و مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی منطقه‌ای آنهاست را ادامه می‌دهند.

آیت‌الله نوری‌همدانی افزود: مردم با این حضور خود می‌خواهند اعلام کنند که اصول انقلاب و امام و رهبری که مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم در هر کجای جهان باشد را حمایت می‌کنند.

این مرجع تقلید، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و دیگر عرصه‌ها را لبیک گویی به رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: مردم با یک سخن و اشاره رهبری این گونه جوش و خروش دارند و در صحنه حاضر می‌شوند؛ چراکه ایشان را حافظ حقیقی خط امام و اصول انقلاب اسلامی می‌دانند.

وی اضافه کرد: مردم با سخن ایشان به صحنه می‌آیند؛ با حرف ایشان آماده شهات می‌شوند و ان شاءالله با همین انگیزه در انتخابات هفتم اسفندماه شرکت می‌کنند و حماسه دیگر خواهند آفرید.

آیت‌الله نوری‌همدانی با تاکید بر این‌که «مردم سنگ تمام گذاشتند و اکنون نوبت مسئولان است» خاطرنشان کرد: وظیفه دولت در مقابل این مردم سنگین است، نامه‌ها و مراجعات زیادی داریم که حاکی از گلایه مردم از گرانی است؛ وضعیت معیشتی مردم خوب نیست.

این مرجع تقلید اظهار کرد: مسئولان باید به فکر مردم باشند؛ نبودن اشتغال و بیکاری مردم را رنج می‌دهد؛ به فکر این مردم خوب باشید این کارها با سخنرانی و تبلیغات حل نمی‌شود.

آیت‌الله نوری‌همدانی خطاب به مسئولان یادآور شد: مردم از ما عمل می‌خواهند؛ به فکر کار برای مردم باشید اینقدر به خارج چشم نداشته باشید آنها از ما کینه دارند. آنها با ما دشمن هستند. راه حل واقعی و نجات از مشکلات اقتصاد مقاومتی است آن هم با عمل نه سخنرانی.

وی گفت: از مسئولان می‌خواهیم در روابط خارجی واقعا عزت ایران و اسلام را در نظر بگیرند؛ ایران هراسی به معنای دخالت و تجاوز به کشورها بسیار بد است و باید رفع شود چون با منش اسلام مغایر است، اما نباید به این بهانه قدرت خود را برای حفظ ثبات و امنیت منطقه و کشور خودمان و دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم کمرنگ کنیم.

آیت‌الله نوری‌همدانی اظهار کرد: ما همیشه از کار خوب تقدیر و حمایت می‌کنیم؛ موضع مستحکم آقای دکتر ظریف وزیر امور خارجه درباره حق مردم سوریه نیز از این جنس است و جای تقدیر دارد.

انتهای پیام


7679091
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است