ورزشی 23:23 - 04 مرداد 1393
قراردادسرپرست، پزشک و فیزیوتراپ گم شد!
حمیدرضا عرب :باشگاه استقلال روزگذشته رقم قراردادهای مربوط به کادرفنی خود را منتشرکرد. درمیان ارقام اعلام شده دریافتی امیرقلعه نویی با واقعیت درتضاد است و روشن نیست که کدام دانشمندی درباشگاه استقلال چنین نظریه‌ای را ارایه کرده است.

تکرارمخفی کاری های باشگاه استقلال

درحالی که همه می دانند، امیرقلعه نویی فصل قبل یک میلیاردو 300 میلیون تومان پول گرفته بود، رقم قرارداد وی درفصل جاری یک میلیاردتومان اعلام شده است! اطلاع رسانی باشگاه استقلال عین نادیده گرفتن شعورمخاطب است.

کاری که باشگاه استقلال با اهالی فوتبال می کند، هیچ باشگاهی به این آشکاری نکرده است. دیگر باشگاه ها هم ارقام واقعی قراردادهای خود را پنهان کرده اند، اما نه به مشهودی باشگاه استقلال. این باشگاه دراعلام رقم واقعی قراردادی که با بازیکنان منعقد شد نیز هرگز به درستی شفاف سازی نکرد و پرداختی ها را طوری عنوان نمود که فردای آن روزهجمه عظیمی ازسوی رسانه ها علیه این باشگاه به پا شد. حال با انتشاردوباره قرارداد اعضای کادرفنی باشگاه استقلال سؤال‌های فراوانی درذهن اهالی فوتبال نقش بسته است؛ آیا به راستی قیمت امیرقلعه نویی همین است؟ او یک میلیاردمی گیرد؟ یعنی حتی نصف رقمی که باشگاه پرسپولیس به علی دایی داده هم نه؟ به چه دلیل؟ قلعه نویی که سال‌هاست درفوتبال ایران جام می‌گیرد، چرا نمی‌تواند نصف علی دایی هم مزد دریافت کند؟ این جا دو مسأله به وجود می آید؛ اول اینکه باشگاه پرسپولیس به دایی خیلی پول می دهد و دوم اینکه باشگاه استقلال رقم واقعی پرداختی به قلعه نویی را فاش نمی کند. هردومسأله قابل تحلیل و ارزیابی است. بدون شک باشگاه پرسپولیس پولی اضافی به دایی می دهد و باشگاه استقلال هم رقم واقعی پرداختی به قلعه نویی را اعلام نکرده است. درعین حال مسؤولان باشگاه استقلال اقدام به پنهان کاری های دیگری هم کرده است. در فهرست منتشرشده دریافتی سرپرست، پزشک، فیزیوتراپ و مسؤول روابط عمومی دیده نمی شود! البته استقلالی‌ها رقم قرارداد مسؤول رسانه‌ای را منتشرکرده اند، اما مسؤول روابط عمومی شخص دیگری است. دلیل این لاپوشانی روشن چیست. باشگاه استقلال که نتوانست سقف بودجه 15میلیاردی وزارت ورزش را رعایت کند، حالا باید غرلندهای وزیررا هم بشنود، چرا که از راهروهای وزارت ورزش و جوانان خبرمی رسد که گودرزی بشدت از رعایت نشدن سقف بودجه ای که برای باشگاه استقلال تعیین کرده بود، ناراحت است.

البته این بودجه با توجه به هزینه هایی که درسال های گذشته می شد ناچیزمی نمود و بهتربود که افشارزاده و تیم مدیریتی باشگاه استقلال پیش ازآنکه سکان هدایت این باشگاه را برعهده بگیرند با وزارت ورزش برسربودجه ای که برای باشگاه درنظرگرفته شده به توافق می‌رسیدند و بعد اقدام به مدیریت و سپس جذب و دفع بازیکنان می کردند. به هرترتیب انتشارقراردادهای کادر فنی باشگاه استقلال هم نتوانست خرج هایی را که دراین فصل شده، مخفی نگه دارد. درباشگاه استقلال ظاهراً همه عزم شان را جزم کرده اند تا به مردم دروغ بگویند، اما ذهن مخاطبان فوتبال آنقدر پویا هست که بلافاصله پس از انتشارقراردادها پی به اصل موضوع و واقعیت ها ببرد. آیا کسی هست که باورکند امیرقلعه نویی با این همه عنوان و جام حتی نصف علی دایی هم پول نگیرد یا بازیکنان ملی پوش که رقم قراردادفصل گذشته شان حتی به بیش از 2میلیاردتومان می رسید؟ این افشاگری است یا پنهان کاری؟


4334335
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تا یک مدیر خارجی برای آکادمی این باشگاه انتخاب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است