استانی 11:20 - 10 فروردین 1394
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان خبر داد
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از ارائه خدمات به 721 خانوار با جمعیت 4 هزار و 99 نفر و پذیرش آنها در ستادهای تکریم مهمانان فرهنگی در نهمین روز از فروردین سال 94 خبر داد.

اسکان 4 هزار نفر مسافر در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان، محمدعلی عسکری اظهار کرد: در تاریخ 9 فروردین  تعداد 721 خانواده در ستادهای تکریم مهمانان فرهنگی سراسر استان پذیرش شده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تعداد 4 هزار و 99 نفر با آمار 14 هزار و 346 نفرروز ، در تاریخ 9 فروردین  ماه در ستادهای تکریم مهمانان فرهنگی پذیرش شده‌اند.

عسکری تصریح کرد: به منظور رفاه حال مسافرین نوروزی پذیرش شده در ستادهای تکریم مهمانان فرهنگیان در سال جاری در اقدامی نو بر آن شدیم تا ستادهای اسکان جهت انجام امورات بهداشتی مسافرین مجهز به ماشین‌های لباسشویی شوند.

وی اضافه کرد: همکاران ما در ستاد های اسکان به صورت شبانه‌روزی با رویی گشاده پذیرای مهمانان نوروزی خواهند بود و آماده خدمت‌رسانی به بهترین نحو هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی  آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه به منظور رفاه حال مهمانان نوروزی، در محل های ستاد اسکان سیاه چادرهایی نصب شده است، گفت: این سیاه چادرها به این جهت برپا شده تا زمانی که امور پذیرش توسط همکاران ستاد اسکان صورت می‌گیرد خانواده مهمانان در این سیاه چادرها استراحت و با صرف پذیرایی مختصری که معمولا از صنایع غذایی بومی و محلی است اندکی از رنج و خستگی سفر خود را بزدایند.


6113375
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است