ورزشی 20:37 - 05 فروردین 1396
رسانه های چینی با ترس از پرتاب های بلند علیرضا بیرانوند به اعضای تیم ملی این کشور هشدار دادند.

پرتاب های دست بیرانوند سوژه رسانه های چینی + عکس

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت دیلی، دو تیم ایران و چین پنجشنبه باید در ادامه دیدارهای انتخابی جام جهانی در قاره آسیا برابر هم به میدان بروند. 

رسانه های چینی با تعجب از پرتاب های بلند علیرضا بیرانوند نوشتند: دروازه بان ایران قدرت باورنکردنی در پرتاب دست دارد و همین سلاح مخفی کی روش محسوب می شود. بازیکنان چین باید کاملا نسبت به پرتاب های بلند این دروازه بان هشدار باشند چرا که توپ او تا بیش از نیمی از زمین را طی می‌کند و بارها در لیگ ایران توانسته زمینه ساز گلهای تیمش شود.  این دروازه بان ایرانی همچنین دروازه خودش را در بازیهای ایران در این رقابت ها توانسته بسته نگه دارد.

 

بیرانوند 25 ساله 195 قد دارد و روی توپ های هوایی بسیار مسلط است و همین باعث شده است تا گل زده به او خیلی سخت شود و به همین خاطر بوده است که او در تمام بازیهای اخیر با ایران توانسته کلین شیت کند. او در بازی با قطر نیز چندین موقعیت حریف را مهار کرد و اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد. 

کاری که بیراوند با دست انجام می دهد چیزی شبیه به یک جادو است و حالا میلیون ها چینی می توانند به صورت زنده هنرنمایی این دروازه بان را روی توپ های با دست ببینند. مارچلو لیپی شاید در طول دوران مربیگری خود چنین اتفاقی را ندیده باشد ولی برای اینکه برابر ایران شکست نخورد باید راهی برای مقابله با پرتاب های بیرانوند داشته باشد چرا که او بارها از این روش برای هم تیمی های خود موقعیت گل ایجاد می کند.

انتهای پیام


8948965
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شباب الاهلی با وجود گلزنی سعید عزت اللهی شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم پورتو موفق شد در شب گلزنی طارمی به فینال جام حذفی پرتغال صعود کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بایرن مونیخ در مجموع با برتری ۳ - ۲ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا رویای حضور در فینال ومبلی ادامه داشته باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین امارات پس از حذف النصر عربستان، این بار سراغ الهلال رفت و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی بزرگی کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی ما کیفیت لازم را نداشت اما با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان در حکمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان را منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در فینال تپانچه ۲۵ متر در مسابقات جهانی برزیل، هانیه رستمیان در جایگاه پنجم ایستاد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است