ورزشی 12:19 - 22 بهمن 1394
ورزشکاران ایران نیز همپای سایر اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت فعال داشته و بر اتحاد و همدلی و مشارکت در انتخابات تاکید کردند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از سطح شهر تهران، ورزشکاران که تعدادی از آنان با لباس های ورزشی در این همایش ملی شرکت داشتند، در طول مسیر راهپیمایی حرکات ورزشی نیز درمعرض دید عموم قرار دادند.

همچنین وزارت ورزش و جوانان نیز امروز در ضلع شمالی خیابان آزادی غرفه ای برپا کرده و برنامه های متنوع ورزشی را برگزار کرده بود که مورد استقبال راهپیمایان قرار گرفت.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین، روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران ستادی، مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز از جمله شرکت کنندگان در راهپیمایی سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بودند که به همراه ورزشکاران در آن شرکت کردند.

این ورزشکاران اعم از زن و مرد که از فدراسیون های مختلف به همراه مسئولان در این راهپیمایی شرکت کرده بودند، پلاکاردهای مرتبط با این روز و پرچم های ایران و تصاویری از امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری را حمل و حمایت خود را از نظام و انقلاب اسلامی به جهانیان نشان دادند.

ورزشکاران که از اولین ساعات آغاز راهپیمایی درآن حضور داشتند، با لباس های رشته های رزمی نظیر کاراته ، تکواندو و گونگ فو نیز حضور یافته بودند و در برخی مواقع اقدام به اجرای این حرکات می کردند که با استقبال نیز روبرو می شد.

انجام حرکات ورزشی از جمله روپایی زدن، حرکات رزمی و باستانی با استقبال حاضران در راهپیمایی روبرو شد و مورد تشویق قرار گرفت.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن راس ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه) آغاز و سیل جمعیت مشتاق به سمت میدان آزادی روان هستند.

همچنین ورزشکاران در کنار سایر مردم با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و بر حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که هفتم اسفندماه برگزار می شود، تاکید کردند.


7674014
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است