گوناگون 11:33 - 27 شهریور 1397

جزئیات اسکان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی دزفول اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی دزفول، کمیته اسکان دانشگاه علوم پزشکی دزفول مصوبات جدید در زمینه اسکان خوابگاهی را به اداره خوابگاه های دانشگاه ها ابلاغ کرد.

در راستای اجرای عدالت اجتماعی و استفاده کلیه دانشجویان از خوابگاه های ملکی و براساس ماده ۳۲ بند ۳۲-۱ آیین نامه اسکان خوابگاه های دانشجویی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و کمبود فضای خوابگاه ملکی، کمیته اسکان معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی دزفول مصوبات زیر را تصویب و به اداره خوابگاه ها جهت اجرا ابلاغ کرد.

کمیته اسکان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دزفول درباره سکونت افراد بومی و غیر بومی مصوب کرد: ظرفیت استاندارد خوابگاه ملکی فاطمه الزهرا که ۲۴۵ نفر است توسط افرادی که فاصله محل زندگی آنها تا دانشگاه دارای بعد مسافت است یعنی ساکن شهرهای دزفول و حومه، اندیمشک، شوش، گتوند و شوشتر نیستند تکمیل شده است.

بر اساس این مصوبه در صورت وجود ظرفیت خالی نسبت به اسکان سایر دانشجویان با اولویت بیشترین فاصله محل زندگی تا دانشگاه اقدام می شود. 

همچنین مصوب شد در صورت وجود فضای خالی در خوابگاه مشارکتی نسبت به اسکان دانشجویان بومی (دانشجویان ساکن شهرهای دزفول و حومه، اندیمشک، شوش، گتوند و شوشتر) و با اولویت بعد مسافت، با قیمت تمام شده (مبلغ پرداختی دانشجو ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال) اقدام شود.

کمیته اسکان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دزفول مصوب کرد جهت اسکان دانشجویان در خوابگاه مشارکتی در صورت غیر بومی بودن مبلغ سه میلیون ریال (۳۰۰ هزار تومان) به ازای هر ترم سهم دانشجو و یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال (۱۳۰ هزار تومان) سهم دانشگاه پرداخت شود.

همچنین مصوب شد با توجه به کمبود فضای خوابگاهی جهت اسکان دانشجویان در خوابگاه ملکی ، اسکان دانشجویان مهمان در خوابگاه ملکی ممنوع بوده و در صورت وجود فضای خوابگاهی در خوابگاه مشارکتی نسبت به اسکان این دانشجویان با قیمت تمام شده (۴ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال) اقدام شود.

مصوبه دیگر کمیته اسکان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دزفول درباره زمان اسکان است.

بر اساس این مصوبه با توجه به کمبود فضای خوابگاه ملکی و بر اساس تبصره یک ماده ۳۲ آئین نامه اسکان مدت اسکان در خوابگاه ملکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول جهت اسکان دانشجویان متقاضی خوابگاه حداکثر نصف دوران تحصیل تعیین شد که شامل مقطع کاردانی یکسال، مقطع کارشناسی دو سال و مقطع دکتری سه سال و نیم تعیین شده است.

بر همین اساس در صورت وجود فضای خالی در خوابگاه  مشارکتی و به ترتیب اولویت بعد مسافت جهت دانشجویان غیر بومی هزینه ۳ میلیون ریال (۳۰۰ هزار تومان) سهم دانشجو و یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال (۱۳۰ هزار تومان) سهم دانشگاه و برای دانشجویان بومی قیمت تمام شده محاسبه می شود.

کمیته اسکان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دزفول مصوب کرد در صورت وجود فضای خالی در خوابگاه های مشارکتی و ملکی و با اولویت بعد مسافت محل سکونت دانشجو  نسبت به اسکان دانشجویان شهریه پرداز پردیس با پرداخت هزینه تمام شده به مبلغ  (۴ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال) ۴۳۰ هزار تومان جهت نیمسال اول و دوم سال ۹۷ اقدام می شود.

تمامی این مصوبات از ترم مهر ۹۷ اجرایی می شود.


9912356
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است