استانی 18:30 - 01 مرداد 1393
تبریز/
فرماندار شهرستان اهر گفت: خون مردم مظلوم فلسطین بویژه کودکان معصوم که به زمین ریخته می شود گریبانگیر رژیم صهیونیستی خواهد شد.

رضا صدیقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز با اشاره به اینکه روز قدس مهمترین روز مسلمانان برای ایجاد وحدت و همدلی جهت مبارزه با رژیم اشغالگر قدس است، گفت: روز قدس در حقیقت یادگار حضرت امام (ره) است، وی این روز را که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است را روز جهانی قدس اعلام کردند.

وی افزود: رفتارهای وحشیانه رژیم اشغالگر قدس اعلام انزجار می کنند یقیناً این حرکت باعث خواهد شد تا کشور فلسطین آزاد شود.

فرماندار اهر ادامه داد: رژیم صهیونیستی اعلام می کرد که از رود نیل تا فرآت متعلق به اسرائیل است، اما عظمت این روز و راهپیمایی باعث شده تا آنها فقط به فکر بقای خویش باشند این نشان از تاثیرگذاری روز جهانی قدس است.

صدیقی حملات اخیر رژیم  صهیونیستی را زمینه ای برای از بین رفتن این رژیم  جعلی دانست و اظهار کرد: امروز این رژیم با وحشیگری هایی که درغزه انجام می دهد با هر جنایت برنامه از بین رفتن خود را می چیند و احساس می کند که با کشتار مردم مسلمان به پیروزی خواهد رسید ولی به اعتقاد ما خون بر شمشیر پیروز است.

وی در ادامه گفت: یقیناً این خون مردم مظلوم فلسطین بویژه کودکان معصوم که به زمین ریخته می شود گریبانگیر این رژیم خواهد شد انشاا... پیروزی مردم مظلوم فلسطین علی الخصوص مردم غزه را به چشم خواهیم دید، رژیم صهیونیستی و حامیان آنها به جزء روسیاهی و نفرتی که در سینه مردم بیشتر می شود دستاورد دیگری جز شکست نخواهند داشت.

 

فرماندار اهر حضور مردم شهرستان اهر در این راهپیمایی را پر رنگ تر از همیشه دانست و عنوان کرد: ما به مردم شهرستان اهر اعلام می کنیم که در روز جهانی قدس بیشتر از سالهای گذشته حضور یابند و این حضور یعنی اعلام آمادگی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار و نفرت از حرکت های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و نظام استکباری است.
انتهای پیام/ز

4310789
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است