استانی 23:06 - 02 مهر 1399

شهردار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله ممدوحی پیام تسلیتی صادر کرد

به گزارش خبرگرازی مهر، سعید طلوعی در پیامی به شرح زیر درگذشت آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین خوزه علمیه قم و نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت‌:

خبر درگذشت آیت الله حسن ممدوحی، از علمای پیشتاز انقلاب اسلامی و از یاران صدیق حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، مورد تأثر اینجانب شد.

این فقیه گرانقدر عمر با برکتش را در خدمت به فقه جعفری، حوزه‌های علمیه و انقلاب شکوهمند اسلامی سپری کرد. به نحوی که در زمان مبارزات دوران ستمشاهی و در کسوت شاگرد و نماینده حضرت امام (ره)، در دوران پیروزی انقلاب در مسئولیت‌های مختلف، در قامت نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و به عنوان یکی از اعضای برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، پشتیبان و در خدمت انقلاب اسلامی، حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بود و از هیچ تلاش علمی و عملی در دفاع از اصل مترقی ولایت فقیه دریغ نکرد.

اینجانب این ضایعه را به محضر بقیه الله الاعظم، ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، حوزه علمیه و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شاگردان و خانواده محترم ایشان و مردم شریف کرمانشاه تسلیت می‌گویم و برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

سعید طلوعی شهردار کرمانشاه


10731400
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است