استانی 22:36 - 30 آبان 1397

نیروی انتظامی رکن اصلی امنیت در کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی شهریاری در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان  آذربایجان غربی که با حضور فرمانده نیروی انتظامی، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی، انتظامی و امنیتی در سالن اجتماعات امام علی (ع) ارومیه برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی رکن اصلی امنیت داخلی کشور است.

وی افزود: نیروی انتظامی امروز به پختگی و بلوغ کامل رسیده و نقش بسیار تاثیرگذاری در حفظ و ارتقای امنیت و پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی بویژه مبارزه با عرضه و تقاضای مواد مخدر دارد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی در بسیاری از عرصه ها وظایف سنگینی دارد بویژه در شرایط کنونی که فناوری های نوین ارتباطی و فضای مجازی وارد زندگی مردم شده وظیفه نیروی انتظامی سنگین تر شده است.

شهریاری افزود: نیروی انتظامی در عرصه پیشگیری و مقابله با جرائم سایبری و آسیب های فضای مجازی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است، اگرچه به لحاظ برخورداری از برخی امکانات، کمبودهایی وجود دارد اما قطع یقین با تدابیر مسئولان ذیربط، تمامی کمبودها و کاستی ها جبران خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در بحث مقابله با آسیب های اجتماعی نباید تمام وظایف را به نیروی انتظامی محول کنیم بلکه برای پیشگیری و مقابله همه جانبه و موثر با آسیب های اجتماعی که ریشه آن هم بیشتر به مسائل اقتصادی برمی گردد باید تمامی نهادها، دستگاه ها و ارگان ها و بویژه خود مردم پای کار بیایند و همکاری کنند.

شهریاری تصریح کرد: بی تردید با بهبود اوضاع اقتصادی، امنیت اجتماعی نیز پایدارتر خواهد شد لذا باید در جهت توسعه و رونق اقتصادی هر کاری که از دستمان بر می آید انجام دهیم.

وی در ادامه از خدمات و زحمات سردار اصلانی در طول دوره فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی و دبیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قدردانی و با اهدای لوح تقدیر از وی تجلیل کرد.


9979964
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است