استانی 10:50 - 29 مهر 1399
فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد
ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: کلاه‌بردار ۵۰ میلیارد ریالی از شهروندان ابهری به دام قانون افتاد.

دستگیری کلاه‌بردار ۵۰ میلیاردی در زنجان

سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای دستگیری کلاه‌بردار ۵۰ میلیاردی از شهروندان ابهری، اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر با دریافت شکایت ۴ نفر از شهروندان ابهری مبنی بر کلاه‌برداری، موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی در رابطه با نحوه کلاه‌برداری از شهروندان ابهری، افزود: در تحقیقات ماموران مشخص شد در سال گذشته فردی با وعده سرمایه‌گذاری در بازار مسکن و پیش‌فروش واحدهای مسکونی ۵۰ میلیارد ریال از شاکیان پرونده کلاه‌برداری کرده و متواری شده است.

این مسئول تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر با پیگیری‌های گسترده، تلاش ویژه و به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی، سرنخ‌هایی از حضور و اختفای متهم در تهران به دست آوردند و با اخذ نیابت قضایی برای دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای عملیات ضربتی و منسجم و دستگیری این کلاه‌بردار حین فرار از کشور خبر داد و گفت: متهم در بازجویی‌ها و پس از مشاهده ادله و مستندات غیرقابل انکار پلیس، به کلاه‌برداری ۵۰ میلیارد ریالی اعتراف کرد.

جهانبخش با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی پس از تکمیل پرونده، خاطرنشان کرد: از زنجانی‌ها درخواست می‌کنم برای هرگونه سرمایه‌گذاری از مبادی قانونی اقدام کرده و موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام


10771879
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است