استانی 13:37 - 05 آبان 1400
ایسنا/همدان مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان همدان گفت: سومین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی از صبح روز چهار شنبه ۱۲ آبان با حضور گسترده فعالان این عرصه در همدان آغاز می‌شود.

برگزاری سومین رویداد رقابتی تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی همدان

علی فردوسی‌پور از برگزاری سومین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی در همدان خبر داد و گفت: متولی برگزاری این رویداد مرکز متنا (مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی) در مجموعه سازمان فضای مجازی بسیج است.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان می‌توانند در حوزه‌های پویانمایی (انیمیشن کوتاه، استاپ موشن، کمیک موشن، کات اوت، موشن گرافیک و غیره) ،نرم افزار تلفن همراه (اپلیکیشن تحت اندروید) ،بازی سازی (بازی تلفن همراه تحت اندروید) و در بخش استانی آیتم تصویری (کلیپ و ...) و پوسترهای مفهومی شرکت کنند و منظور از بخش استانی این است که شرکت کنندگان در این دو بخش در سطح استان تقدیر می‌شوند و به مرحله کشوری معرفی نمی‌شوند گفت: به دلیل رقابتی بودن این رویداد موضوع تولیدات در صبح اولین روز این رویداد اعلام می‌شود.

دبیر برگزاری این رویداد اظهار داشت: بی شک برای تولید چنین پروژه هایی باید به صورت گروهی شرکت کنند و گروه‌ها باید دو تا پنج نفره باشند و در ادامه گفت: در این رویداد ضمن حمایت از  تولیدات فاخر، مراحل تجاری سازی تولیدات توسط سازمان فضای مجازی بسیج نیز انجام می‌شود.

فردوسی‌پور با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این رویداد رقابتی تا پایان ساعت ادارای ۹ آبان ماه است، اضافه کرد: این رویداد به دنبال کشف استعدادهای بومی در حوزه‌های مختلف تولیدات دیجیتال است که به صورت حضوری و ۴۸ ساعته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری رویداد گفت: این رویداد از صبح روز چهار شنبه ۱۲آبان آغاز می‌شود و تا ۴۸ ساعت ادامه دارد و شرکت کنندگان با حضور در محل برگزاری اقدام به تولید و ارائه محتوای خود می‌کنند.

مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان همدان همچنین اضافه کرد : همراه داشتن تجهیزات لازم برای شرکت در این رویداد بر عهده گروه‌های شرکت کننده است و گروه‌های برگزیده در مرحله استانی، در رویداد کشوری شرکت می‌کنند.

فردوسی پور گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد با شماره ۰۹۳۳۴۷۹۴۴۱۵ در واتس اپ در تماس باشند و اطلاعات فردی خود یا گروه و حوزه مورد نظر خود را به همراه شماره تماس اعلام کنند.

دبیر برگزاری رویداد در پایان گفت: بی شک برگزاری چنین برنامه‌های در شرایط کرونایی سخت است اما تمامی پروتکل‌های بهداشتی در این برنامه به نحو احسن انجام خواهد شد تا جای هیچ نگرانی نباشد.

انتهای پیام


11290431
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است