گوناگون 14:55 - 29 دی 1398
با توجه به وضعیت بازار کار و کارایی نداشتن مدرک تحصیلی برای اشتغال‌زایی، کسب مهارت‌های فنی برای ورود به بازار کار اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

معرفی آموزشگاه فنی برق، یکی از بزرگ‌ترین آموزشگاه‌های برق و الکترونیک ایران

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فنی برق، شواهد نشان می‌دهد که افرادی که متخصص در رشته‌های فنی هستند در مقایسه با بسیاری از افراد دارای تحصیلات دانشگاهی از درآمد و وضعیت اشتغال بهتری برخوردار هستند.

درنتیجه با توجه به نیاز جوانان به مهارت‌های فنی، در این مقاله قصد داریم به معرفی آموزشگاه فنی برق به‌ عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای در تهران بپردازیم. این آموزشگاه با هدف بهبود اشتغال و ورود افراد به بازار کار دوره‌های متعددی را زیر نظر اساتید برجسته و به‌ صورت کاملاً عملی برگزار می‌کند. برخی از دوره‌های پرطرفدار آموزشگاه فنی برق عبارتند از:

دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی آموزشگاه فنی برق

بردهای الکترونیک یکی از مهم‌ترین قطعات هستند که می‌توان گفت تقریباً در تمامی وسایل الکترونیک به‌ کار برده می‌شوند. این قطعه همانند تمامی قطعات ممکن است نیاز به تعمیرات داشته باشد. ازآنجایی‌که هزینه تعمیرات برد نسبت به تعویض آن بسیار ارزان‌تر است، همچنین تعمیرات آن نیاز تخصص و مهارت دارد. می‌توان نتیجه گرفت که در صورت داشتن تخصص و مهارت در این رشته، استفاده از بازار کار و درآمد خوب این رشته امکان‌پذیر خواهد بود.

با شرکت در دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی آموزشگاه فنی برق می‌توانید به این مهارت دست‌ یافته و از فرصت موجود در بازار استفاده کنید.

دوره آموزش تعمیرات لوازم‌ خانگی آموزشگاه فنی برق

آموزش تعمیرات لوازم خانگی از دیگر دوره‌های پرطرفدار آموزشگاه فنی برق است. با توجه به گستردگی لوازم‌ خانگی، هزینه‌ی بالای تعویض لوازم‌ خانگی نسبت به تعمیرات آن، تعمیر لوازم‌خانگی در میان مشاغل از درآمد خوبی برخوردار است. برای آن‌که تعمیرکار حرفه‌ای لوازم‌خانگی شوید، می‌بایست مهارت لازم در تعمیر انواع لوازم‌خانگی مانند تعمیر لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال، مایکروفر و... را به دست آورید. این مهارت با تماشای فیلم تعمیرات لوازم‌ خانگی یا مطالعه جزوه آن به دست نیامده و بهترین راه برای رسیدن به این مهارت شرکت در دوره تعمیرات لوازم‌ خانگی در آموزشگاهی معتبر است.

دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی آموزشگاه فنی برق

امروزه با توجه به افزایش نصب کولر گازی و جایگزین شدن به‌جای کولر آبی و دیگر وسایل سرمایشی، نصب و تعمیرات این وسیله از بازار کار خوبی برخوردار می‌باشد. برای آنکه بتوانید از این بازار کار پردرآمد استفاده کنید می‌بایست با طریقه نصب انواع برندهای کولرگازی و عیب‌یابی و تعمیرات آن آشنا باشید. در همین راستا آموزشگاه فنی برق دوره آموزش تعمیرات کولر گازی و نصب آن را برای علاقه‌مندان به نصب و تعمیرات این وسیله برگزار می‌کند. آموزش تعمیرات اجزای مکانیکی و الکتریکی کولر گازی، آموزش عیب‌یابی برد الکترونیک کولر گازی، آموزش تعمیرات سرماساز کولر گازی، شناخت کدهای خطا در کولرگازی و...  ازجمله سرفصل‌های آموزشی در این دوره می‌باشد.

دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی برق

دوره تعمیرات موبایل مختص افرادی است که قصد حضور در بازار تعمیرات موبایل دارند. این آموزشی شامل آموزش تعمیرات سخت‌افزاری موبایل و آموزش تعمیرات نرم‌افزاری موبایل است. شما در این دوره آموزشی با تعمیرات انواع گوشی‌های موبایل مانند سامسونگ، اپل، هوآوی، ال جی و... آشنا می‌شوید. مجتمع فنی برق این اطمینان را به کارآموز تعمیرات موبایل می‌دهد که پس از پایان دوره وارد بازار کار شده همچنین در صورت نیاز می‌تواند از پشتیبانی نامحدود این آموزشگاه بهره‌مند شود.

ثبت‌نام در دوره‌های پرطرفدار فنی برق چه مزایایی دارد؟

آموزشگاه فنی برق با هدف ورود کارآموزان فنی به بازار کار و اشتغال‌زایی در تمام کشور، دوره‌های آموزشی برق و الکترونیک خود را برگزار می‌کند. برای رسیدن به این هدف این آموزشگاه تدابیری را در نظر گرفته است که در زیر به‌ اختصار به بیان آن می‌پردازیم:

ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای به کارآموزان

برگزاری کلاس مجدد و رایگان برای کارآموزان درصورتی‌که پس از پایان دوره مطالب آموزشی را به‌ خوبی فرانگیرند.

ارائه خوابگاه برای کارآموزان عزیز شهرستان

ارائه پشتیبانی نامحدود پس از پایان دوره آموزشی

برگزاری کلاس در روزهای آخر هفته و متناسب با برنامه آزاد کارآموزان شاغل

برگزاری کلاس به‌صورت کاملاً عملی در کارگاه‌های با تجهیزات به‌روز

آموزش توسط اساتید باتجربه و متخصص در هر دوره آموزشی

دسترسی به وسایل نقلیه عمومی برای رفت‌وآمد به آموزشگاه

برای اطلاعات بیشتر درباره این آموزشگاه به وب‌سایت فنی برق به نشانی fannibargh.com مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10352420
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است