استانی 17:01 - 29 خرداد 1398
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شهرستانی مانند زرند سرمایه‌گذاری فعال نیست زیرا دسترسی به گاز نداریم، اظهار کرد: بنزین یورو 4 در مرکز استان کرمان که کلانشهر است، توزیع نمی شود و مردم انتظار دارند این فرآورده در کرمان توزیع شود.

انتقاد رییس مجمع نمایندگان استان از عدم توزیع بنزین یورو 4 در کرمان

به گزارش ایسنا، دکتر حسین امیری خامکانی امروز 29 خرداد ماه در جلسه مسائل نفت و گاز استان کرمان با حضور رییس شرکت ملی گاز و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استان کرمان در بحث گازرسانی پایین تر از میانگین کشور قرار دارد.



وی با اشاره به اعلام عدد 6 میلیون تومان سرانه گازرسانی از سوی وزیر نفت افزود: در برخی روستاها از جمله در مناطق سردسیر سرانه گازرسانی بیش از این عدد است و باید سرانه علمک ها را کاهش بدهیم تا بشود برخی از روستاهای کشور را گازرسانی کرد.



نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه صنایع قفل شده و در شهرستانی مانند زرند نمی توانیم کاری بکنیم و سرمایه گذاری فعال شود زیرا دسترسی به گاز نداریم اظهار کرد: بنزین یورو 4 در مرکز استان کرمان که کلانشهر است، توزیع نمی شود و مردم انتظار دارند این فرآورده در کرمان توزیع شود.



این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جایگاه های سوخت در جنوب استان کرمان مشکل دارند و باید این مسائل حل شود، گفت: اخیرا مصرف CNG کاهش داشته و خودروها کمتر استقبال می کنند که شاید دلیل آن ارزانی بنزین است و باید راهکارهایی برای توسعه مصرف CNG در کشور دنبال شود که کاهش مصرف فرآورده‌های مایع را به دنبال دارد.

انتهای پیام


10154391
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است