استانی 18:42 - 28 دی 1399
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان:
ایسنا/اصفهان مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در انتقاد به وضعیت باشگاه ذوب آهن گفت: یزدی زاده مدیر عامل کارخانه ذوب آهن ابتدا به ساکن باید استراتژی خود را نسبت به این باشگاه مشخص کند.

مدیر عامل کارخانه ذوب آهن استراتژی خود را نسبت به باشگاه تعیین کند

سید محمد طباطبایی نسبت به نتایج ضعیف تیم فوتبال ذوب آهن و اتفاقات ناخوشایند در این باشگاه اظهار کرد: متاسفانه امروز شاهد وضعیت نابسامان و عدم ثبات در تصمیم گیری اصولی از جانب مدیر عامل کارخانه ذوب آهن در مورد نتایج ضعیف و دور از انتظار این باشگاه در رقابت های لیگ برتر فوتبال هستیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، وی گفت: باشگاه ریشه دار ذوب آهن سالیان سال به همت مدیران، ورزشکاران و قهرمانان ارزنده خود توانسته بود جایگاه رفیعی را در ورزش حرفه ای کشور رقم بزند، اما امروز با اتخاذ سیاست های اشتباه نه تنها شاهد نتایج ضعیف تیم فوتبال بزرگسالان بلکه در بیشتر رشته های ورزشی شاهد افت شدید و کسب نتایج ضعیف توسط تیم های این باشگاه هستیم.

وی همچنین در مورد اظهار نظرهای نسنجیده سر مربی تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن تاکید کرد: رحمان رضایی باید مسئولیت به وجود آمده نتایج ضعیف این تیم را بپذیرد و از اظهارنظرهایی که شان و منزلت پیشکسوتان و جایگاه رفیع این باشگاه را زیر سوال ببرد به جد پرهیز کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: رحمان رضایی باید بداند در استانی به کار مربیگری فوتبال مشغول است که دارای اساتید بزرگ و اسطوره های خوشنام واخلاق مدار در مربیگری فوتبال کشور است، اساتید گرانقدری که رحمان رضایی در مکتب آنها شاگردی کرده و موفقیت های خود در عرصه فوتبال را مرهون و مدیون مکتب ورزشی ذوب آهن و مربیان نامدار این باشگاه است.

وی در خصوص جایگاه باشگاه ذوب آهن، اظهار کرد: ذوب آهن امروز یک تیم فوتبال یا فقط یک باشگاه نیست، بلکه ذوب آهن یک مکتب ورزشی است که سالیان سال فوتبالیست ها و ورزشکاران اخلاق مدار و بزرگی را تقدیم تیم های ملی و باشگاه های بزرگ کرده است.

وی در مورد دغدغه مسئولان و نمایندگان استان راجع به وضعیت کنونی باشگاه ذوب آهن افزود: مطمئنا امروز  همه مسئولان استان اعم از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار و جامعه ورزش به ویژه دلسوزان و پیشکسوتان این باشگاه نگران و ناراحت نتایج ضعیف این تیم هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوارم که مدیریت کارخانه ذوب آهن در اسرع وقت نسبت به نگرانی های موجود و وضعیت نابسامان این تیم در لیگ برتر تصمیم صحیح و اصولی اتخاذ کرده و به خواسته مسئولان، دلسوزان و احساسات پر شور علاقمندان و هواداران این باشگاه توجه کند.

طباطبایی گفت: قطعا باشگاه ذوب آهن یک باشگاه مطرح در سطح فوتبال آسیا است که با تدبیر صحیح و درایت مسئولان این باشگاه و با نقطه نظراتی که کارشناسان، پیشکسوتان و دلسوزان این تیم ارائه می دهند هرچه زودتر به روزهای اوج خود بر خواهد گشت. 

انتهای پیام


10908056
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است