استانی 10:05 - 12 فروردین 1394
به مناسبت 12 فروردین صورت گرفت
به مناسبت 12 فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی دو پرچم به ارتفاع 30 متر در سازمان پایانه مسافربری شهرداری و تقاطع معلم سنندج نصب شد.

اهتزاز 2 پرچم مقدس 30 متری جمهوری اسلامی در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کامیاب شادمان صبح امروز در مراسم اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک این روز گفت: نصب دو پرچم در دو نقطه از سطح شهر به مناسبت این روز مبارک صورت می‌گیرد.

 وی افزود: پرچم به عنوان نمادی از باورها، ارزش‌ها و هویت هر کشور جایگاه ویژه‌ای در معرفی فرهنگ و اعتقادات هر ملت دارد و پرچم جمهوری اسلامی ایران به استناد اصل 18 قانون اساسی، سمبل و نماد ملیت، مذهب و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

شهردار سنندج خاطر نشان کرد: این پرچم با ابعاد 16 در 10 متر و به مساحت 40 مترمربع بر روی پایه‌ای به ارتفاع 30 متر بر روی فونداسیون بتنی نصب شده است.

این مسئول هزینه نصب این دو پرچم را 80 میلیون تومان عنوان کرد و افزود : این دو پرچم در سازمان پایانه مسافربری و تقاطع بلوار معلم نصب می‌شود.

شادمان در نهایت هدف از  نصب این پرچم را علاوه بر زیبایی سطح  شهر، احترام به نماد ملی کشور دانست و گفت: پرچم نماد هویت و استقلال کشور است و با نصب پرچم‌ در سطح شهر، غرور ملی در مردم جریانی تازه خواهد یافت.


6121295
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است