استانی 22:23 - 02 شهریور 1398

نمایشگاه آثار خوشنویسی در مرند برپا می شود

مهران فرجی، در گفتگوبا خبرنگار مهر، ابراز داشت: نمایشگاه آثار استاد برجسته خوشنویسی در رشته شکسته نستعلیق، استاد یوسف کله جاهی روز دوشنبه ٤ شهریور ماه در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند برپا می شود.

وی افزود: این نمایشگاه با عنوان مکتب عبدالمجید و با ارائه آثاری از استاد یوسف کله جاهی و تعدادی از هنرجویان مقطع فوق ممتاز و استادی این رشته مهران رحیمی و لیلا ذاکری و  سمیه نوحی برگزار خواهد شد، آثاری در رشته شکسته نستعلیق و با موضوعات اشعار و ادبیات فاخر ایرانی و مضامین محتوایی و مذهبی و با شیوه ای نوین در نحوه ترکیب بندی و تذهیب در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، آشنایی مردم هنردوست مرندی با آثار فاخر خوشنویسان استان و همچنین آشنایی هنرجویان این رشته با سبک ها و شیوه های مختلف این هنر فاخر است.

به گفته فرجی برای بهره مندی بیشتر علاقه مندان، ورکشاپ تخصصی با تدریس استاد کله جاهی روز پنجشنبه ٧ شهریور و قبل از آئین اختتامیه با حضور خوشنویسان بومی برگزار خواهد شد.

 گفتنی است، این نمایشگاه به مدت ٤ روز از روز دوشنبه ٤ شهریور تا روز پنجشنبه ٧ شهریور پذیرای عموم علاقه مندان است و آئین افتتاحیه با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مرند و جمعی از مسئولین ساعت ١٢ روز دوشنبه ٤ شهریور ماه در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی مرند برگزار می شود.


10217633
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است