استانی 11:33 - 22 تیر 1399
شهردار:
ایسنا/همدان شهردار ملایر گفت: به منظور گسترش نوار و کمربند فضای سبز در شمال ملایر ۱۰ هکتار جنگل کاری درنظر گرفتیم که مقرر شده درخت بادام کوهی را در اطراف کوه گرمه ملایر کاشته شود.

کمربند فضای سبز شمال ملایر گسترش می‌یابد

حسین بابائی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از اهداف ما در پروژه بام ملایر ایجاد فضای مناسب برای طبیعت گردی مردم و مسافران و رونق صنعت توریسم و جذب گردشگر است، افزود: در محوطه مقابل آبشار بام ملایر برکه های مصنوعی و جویباربندی فضای سبز به طول ۳۰۰۰ متر در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه این لوله گذاری ها به صورت ایزوگام و عایق بندی بوده و برق رسانی و لوله گذاری آن به اتمام رسیده و به زودی به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: وجود رستوران های مدرن و سنتی در جذب گردشگر بسیار مهم و کلیدی است بنابراین در همین راستا ساخت رستوران «غار آکواریوم» را در بام ملایر به وسعت ۵۹۰ مترمربع کلید زده ایم.

بابائی با اشاره به اینکه این پروژه دارای سفره خانه سنتی و فست فود بوده و قرار است مکمل رستوران کوروش باشد و غذاهای سنتی و مدرن را به گردشگران عرضه کند، ادامه داد: علاوه بر این رستوران سنتی بام ملایر به عنوان سفره خانه سنتی با زیربنای ۳۲۰ مترمربع در حال احداث است.

شهردار ملایر با بیان اینکه مساحت محوطه اطراف این پروژه ۸۰۰ متر است، گفت: تصمیم داریم در محوطه این رستوران و در فضای باز آلاچیق هایی متناسب با آن ایجاد کنیم.

وی در ادامه از ساخت نمازخانه در کنار رستوران کوروش خبر داد و یادآور شد: ستون های وسط محوطه باز این مجموعه در حال اتمام بوده و المان ها اطراف آن نیز در حال طراحی و ساخت هستند.

بابائی با بیان اینکه پس از اتمام کار با نورپردازی منحصربفرد گردشگران بسیاری جذب این منطقه می شوند، مطرح کرد: بعد از عبور از بحران کرونا، با قطع تردد و عبور و مرور ماشین ها می توانیم از فضای باز بام ملایر برای برپایی نمایشگاه های مختلف و برگزاری مراسم گوناگون استفاده کنیم.

انتهای پیام


10614600
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است