استانی 08:52 - 09 مهر 1399
رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:
ایسنا/مازندران رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید مکانیزم دریافت نهاده‌ها توسط تولیدکنندگان به خوبی اطلاع رسانی شود تا تولیدکنندگان دچار سردرگمی و ابهام نشوند.

در شرایط سخت تامین نهاده‌ها قرار داریم

عزیزاله شهیدی‌فر در جلسه پایش نهاده‌های کشاورزی با تاکید بر رعایت مسایل بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی کرونا و لزوم خدمت‌رسانی بی وقفه به تولیدکنندگان و بهره برداران کشاورزی استان، گفت: در شرایط سخت تامین نهاده‌ها قرار داریم و باید تمام‌ نهاده هایی که وارد کشور می‌شود را به درستی و به موقع به دست بهره‌برداران واقعی برسانیم.

وی ادامه داد: ارز بسیار زیادی برای تامین نهاده‌های بخش کشاورزی مصرف می شود که فشار زیادی را به تولیدکنندگان وارد می‌کند و ضرورت دارد نظارت‌ها و پایش‌ها سختگیرانه تر باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: باید مکانیزم دریافت نهاده‌ها توسط تولیدکنندگان به خوبی اطلاع رسانی شود تا تولیدکنندگان دچار سردرگمی و ابهام نشوند.

شهیدی‌فر با بیان اینکه 80 درصد کودهای مصرفی استان، اوره است و مابقی فسفات و پتاس است، ادامه داد: در تولید نهاده‌های موردنیاز شامل کود، سم و بذر باید استانداردها رعایت شود و نهاده های استاندارد در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

انتهای پیام


10741135
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است