استانی 22:41 - 21 آذر 1398

آمار تائید یا رد صلاحیتی از سوی هیئت اجرایی آبادان اعلام نشده است

سید زین العابدین موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: کار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان مطابق با تقویم ستاد انتخابات کشور در حال انجام است و تا این لحظه هیچگونه آماری از سوی هیئت اجرایی مبنی بر رد یا تائید صلاحیت نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام نشده است.

وی با تاکید بر رعایت اصل امانتداری و انصاف افزود: از تاریخ دهم آذرماه کار بررسی سوابق داوطلبان در مراجع چهارگانه آغاز شده که تا بیست و یکم آذر ماه ادامه دارد.

موسوی با بیان اینکه از هفدهم آذرماه جاری کار بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت های اجرایی آغاز شده است، افزود: کار بررسی صلاحیت ها تا ۲۶ آذر ماه جاری ادامه دارد.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان تصریح کرد: مراجع ذیصلاح در حال رصد انتشار برخی از شایعات هستند و همه چیز را زیر نظر دارند و به طور قطع با افرادی که اقدام به نشر برخی اخبار کذب و تائید نشده می کنند برخورد قانونی می کنند.

موسوی یادآور شد: برخی از داوطلبان اقدام به تبلیغ زودتر از موعد کردند که  از چشم دستگاه‌های نظارتی دور نمانده و در این باره پرونده هایی نیز تشکیل شده است.

وی با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی ثبت نام داوطلبان دوره یازدهم مجلس نسبت به دوره دهم، ابراز امیدواری کرد تا انتخابات پرشوری در آبادان بر پایه مردم سالاری دینی و مشارکت حداکثری داشته باشیم.


10317693
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است