استانی 15:23 - 05 بهمن 1393
مشاور عالی استاندار درامور اقتصادی از تهیه و تدوین سند توسعه استان اردبیل به تفکیک شهرستان‌ها خبرداد.

سند توسعه استان اردبیل تهیه و تدوین می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اردبیل، محمد باقر بهشتی در جلسه‌ای که به منظور تهیه و تدوین سند توسعه استان اردبیل برگزار شد، گفت: سند توسعه استان به تفکیک شهرستان‌ها تهیه و تدوین می شود.

وی به نقش تدوین سند توسعه استان در توسعه کلان و ضرورت تکمیل هرچه سریع‌تر این سند اشاره کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در نهایی سازی این سند همکاری‌های لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: سند توسعه استان در واقع نشان دهنده جهت گیری توسعه با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در تمامی زمینه‌ها بوده که می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

مشاور عالی استاندار در امور اقتصادی تصریح کرد: برای تهیه سند توسعه استان نیاز به تدوین سیمای وضعیت موجود و قابلیت‌های استان با در نظر گرفتن همه عوامل و شرایط باید برنامه ریزی شود تا ظرفیت های بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

وی توجه به اسناد بالادستی از قبیل اقتصاد مقاومتی، سند چشم انداز توسعه و سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را در تهیه سند توسعه استان مورد تاکید قرار داد.

بهشتی افزود: تعیین درست اهداف و دستاوردها، بررسی مشکلات اجرایی، نظارت و بررسی عملکرد اجرای برنامه‌ها و آسیب شناسی آنها از مهمترین مولفه‌های تدوین سند توسعه استان اردبیل است.

انتهای پیام


5697666
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است