استانی 11:55 - 05 اردیبهشت 1393
سردار ریحانی:
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: هیچکدام از تهدیدها و تحریم های دشمنان نتوانسته کوچترین اثری بر عزم و اراده و استقامت مردم ایران بگذارد و ملت ما استوارتر از گذشته به راه پر افتخارش ادامه می دهد.

تهدیدهای دشمنان بر عزم و اراده مردم اثر نگذاشته است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی صبح جمعه در مراسم صعود 15 هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز، یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای این عملیات را گرامیداشت و گفت: بدون شک اقتدار امروز کشور مرهون جانفشانی ها و ایثارگری های شهدایی است که با نثار جان پاک خود استقلال و عزت امروز را به ارمغان اوردند.

وی ادامه داد: امروز اگر می بینیم دشمنان اسلام و انقلاب به شدت از دست ایران عصبانی هستند به خاطر این است که راهمان را درست آمده ایم و همین مسئله موجب خشم دشمنان را فراهم کرده است.

سردار ریحانی افزود: طی سال های گذشته دشمنان تهدیدها و تحریم های زیادی را بر علیه ملت ایران داشته و انجام داده اند اما ملت مقاوم ایران هرگز تسلیم این زورگوئی ها نشد و سربلند تر از گذشته به مقابله با توطئه های شوم دشمنان پرداخته است.

این یادگار دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره) به پیروزی رسید هجمه های دشمنان بر علیه ملت ایران آغاز و به هر نحوی سعی داشتند تا انقلاب نوپای اسلامی را از بین ببرند که یکی از این نمونه ها، تحمیل جنگ هشت ساله بر ملت ایران بود.

سردار ریحانی گفت: به فضل الهی در آن دوران نیز ملت ایران که راه اصلی خود را پیدا کرده بودند با شهامت تمام و با دستانی خالی به نبرد با دشمنان تا بن دندان مسلح پرداخته و اجازه ندادند دشمن ذره ای از خاک کشور را به یغما ببرد.

وی افزود: عملیات بازی دراز یکی از عملیات های مهمی بود که دست قدرت خداوند به کمک رزمندگان اسلام آمد و آن ها توانستند این ارتفاعات را که از اهمیت بالایی هم برخوردار بود از دشمن پس بگیرند.

سردار ریحانی تصریح کرد: مردم کشورمان بر اساس آیات قرآن و اصول اسلام عمل می کنند و هر روز نیز بر اقتدار کشور می افزایند.


3571117
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است