وبگردی 18:04 - 02 خرداد 1394
40 تن از عناصر رده میانی و بالای داعش هنگام بیعت گرفتن در مسجد بزرگ شهر الرمادی و در جریان یک عملیات هوایی کشته و تعداد زیادی از آنان نیز زخمی شدند.

 
 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری مشرق، یک منبع امنیتی در بغداد گفت: گروه تروریستی داعش جمعه شب در مسجد «الدوله الکبیر»، بزرگترین مسجد شهر الرمادی، تجمعی را با هدف بیعت گرفتن برای آنچه دولت خلافت اسلامی می خواند، ترتیب داده بود و گروه زیادی از اعضای این گروه تروریستی در این مکان جمع شده بودند.

 

منبع یاد شده از هویت جنگنده هایی که این مسجد را بمباران کرده اند، اظهار بی اطلاعی کرد.



 گروه تروریستی داعش به دنبال تحرکاتی که از یک ماه پیش شروع کرده بود، شنبه هفته گذشته شهر الرمادی مرکز الانبار را اشغال کرد.

 

این گروه تروریستی پس از آنکه مقاومت مدافعان شهر الرمادی شکسته شد و منطقه را ترک کردند، با استفاده از تجهیزات به جامانده از ارتش عراق، ازجمله تسلیحات سنگین و زرهی، بار دیگر در وضعیت تهاجمی قرار گرفته و در روز جمعه چند عملیات تهاجمی علیه نیروهای عراقی در مناطق مختلف الانبار از جمله الخسفه در حوالی الحدیثه و حسیبه در شرق الرمادی انجام داده است.

 در حال حاضر گروه هایی از نیروهای الحشد الشعبی برای پشتیبانی از نیروهای ارتش و امنیتی به منطقه اعزام شده اند.



انتهای پیام/


6428491
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس بورس گفت: بیشتر شرکت‌های سرمایه‌گذار در بورس در حوزه تولید فعال هستند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» هنوز شخصیت بسیاری از فرماندهان دوران دفاع مقدس مثل مهدی باکری ناشناخته مانده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» وابستگی امنیتی به سایر دولت‌ها هرچند ممکن است در کوتاه‌مدت ایجاد بازدارندگی کند اما در بلندمدت تأمین‌کننده امنیت دولت‌ها نیست.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تحرکات دشمن بعد از عملیات «فتح ۱» بر پایه این تحلیل انجام می‌گرفت که در صورت عدم مقابله جدی، قوای نظامی ایران با تقویت نیرو به سمت ازمر و سپس سلیمانیه پیشروی خواهند کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» از زمانی که استفاده از اسکناس در دنیا مطرح شد و تاکنون نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، تغییر‌ها و اتفاقات عجیب و غریبی در این خصوص رخ داده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» وقتی به آسمان شب نگاه می‌کنیم، ستاره‌ها و صورت‌های فلکی آشنا را می‌بینیم که هزاران سال قابل مشاهده بوده‌اند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شواهد متعددی از نقض ادعای رژیم صهیونیستی درباره رهگیری ۹۹ درصدی موشک‌های ایرانی منتشر شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» روزگاری که گرمای خانه و آشپزخانه با چراغ‌های نفت‌سوز تامین می‌شد، یکی از مشاغل تهران قدیم نفت‌فروشی بود که اکنون تقریبا منسوخ شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از زنان، منظور از تاب‌آوری را تحمل چالش‌های فردی و خانوادگی و سازگاری با سختی‌ها، درد‌ها و رنج‌های طاقت‌فرسای زندگی می‌دانند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دلیل سکوت نتانیاهو، تفکر استراتژیک وی نسبت به وضعیت موجود نیست این سکوت ریشه در شوک ناشی از شکستی سنگین دارد که تصور آن را نمی‌کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است