اجتماعی 10:05 - 05 اردیبهشت 1397
/دغدغه‌های نامزدهای شهرداری برای تهران /
پیروز حناچی یکی از هفت گزینه منتخب شورای شهر تهران برای تصدی پست شهرداری با تشریح دغدغه‌های خود برای تهران، تاکید کرد: باید شهری بسازیم که از رنج‌ها و آلام مردم بکاهد.

حناچی : چهره زمخت و خشن تهران باید اصلاح شود

پیروز حناچی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه اگر اعضای شورای شهر اطمینان کنند تا آخر فرآیند انتخاب شهردار، در صحنه خواهم ماند، گفت: تلاشمان بر این اساس خواهد بود که از آلام شهری مردم و چهره زمخت و خشنی که تهران پیدا کرده ، بکاهیم.

وی با بیان اینکه باید سعی کنیم در همه ابعاد زندگی شهری به روح انسانی توجه ویژه‌ای داشته باشیم، گفت: باید سعی کنیم که شهری بسازیم که از رنج‌های مردم بکاهد اما از آنجایی که تهران، ساخته شده است باید در درجه اول جلوی تخریب را گرفته و در درجه دوم در صورت اصلاح پذیر بودن پروژه‌ها، آنها را به نفع مردم شهر اصلاح کنیم و این مسیر بدون کمک مردم طی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه باید ایجاد و داشتن یک شهر زیبا و بدون دود به خواسته و مطالبه مردمی تبدیل شود، گفت: تهران جزء زیباترین شهرهای دنیا است اما «دود» آن را پر کرده و اگر بر روی زیبایی‌های آن سرمایه گذاری کنیم می‌توانیم تهرانی بهتر داشته باشیم.

حناچی با بیان اینکه کمتر شهری در دنیا است که در شمال آن سلسله‌ کوه‌هایی همچون البرز قرار دارد که 240 میلیون متر مکعب آب برای مردم شهر هدیه می‌کند، گفت: باید شهر را یک جور دیگر نگاه کنیم تا وضعیت بهتری ایجاد شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها و اولویت‌های خود برای اداره تهران در صورت تصدی پست شهرداری تهران را در روزهای آتی تشریح خواهم کرد، گفت:  قاعدتا تمام برنامه‌های من برای اداره شهر تهران مبتنی بر اسناد بالادستی و بر اساس نظرات کارشناسی خواهد شد و تلاشمان این است که اگر دقیقا منطبق بر اسناد بالادستی نتوانستیم برنامه‌ای داشته باشیم حداقل مغایر با برنامه‌ها هم نباشد.

گزینه پست شهرداری تهران با بیان اینکه در مدیریت می‌بایست از ظرفیت زنان و جوانان استفاده کرد، گفت: من خودم  از مدیرانی هستم که در جوانی فرصت مدیریت پیدا کردم و در جوانی به من  اعتماد شد  و معتقدم  اگر می‌خواهیم در آینده شرایط بهتری داشته باشیم باید فضا را برای حضور جوانان فراهم کنیم و همچنین از ظرفیت زنان متخصص نیز استفاده کنیم و من زمانی که در وزارتخانه بودم از چهار مدیرکل، دو نفر در اختیار زنان بود.

انتهای پیام


9757624
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بنیاد حیات و معاون کمیته امداد از برنامه کمیته‌امداد برای ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال در سال ۱۴۰۳ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۶ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از کاهش ۱۴/۳ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای در سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است