استانی 08:16 - 28 مهر 1397
در بازدید از پروژه‌های روستای تیس تاکید شد:
‌"‌عبدالرحیم کردی" مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در حاشیه بازدید و پیگیری روند اجرایی و پیشرفت پروژه های زیرساختی روستای تاریخی تیس با حضور در اسکله تفریحی-صیادی تیس بر لایروبی، تکمیل و زیباسازی این اسکله به منظور ایجاد پیوند میان مسیرهای گردشگری و صیادی جهت فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری تا اوایل سال آینده تاکید کرد.

‌ایجاد پیوند میان مسیرهای گردشگری و صیادی در تیس

به گزارش ایسنا- در این مراسم که جمعی از مسئولین منطقه آزاد حضور داشتند از خانه بهداشت قدیمی روستای تیس نیز بازدید بعمل آمد و ابراز امیدواری شد به زودی کلنگ زنی ساخت و احداث مرکز جامع شبانه روزی سلامت با مشارکت سازمان منطقه آزاد چابهار و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر رقم خواهد خورد.

در ادامه از پروژه احداث مدرسه 12 کلاسه منطقه آزاد چابهار در روستای تیس که با مشارکت سازمان نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان در حال احداث است بازدید و بر رفع کمبود فضای آموزشی بطور چشمگیری بهره وری را در سطح یادگیری دانش آموزان افزایش و بر تکمیل پروژه مذکور تا مهرماه سال آینده تاکید شد.

همچنین از اثر تاریخی خانه دلوشی بازدید به عمل آمد و مقرر شد روند اجرای عملیات مرمت و سامان‌دهی آثار موجود در روستای تاریخی تیس با همکاری و مشارکت معاونت ریاست جمهور و رییس میراث فرهنگی و صنایع گردشگری کشور تسریع شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار خاطرنشان ساخت: یکی از دغدغه‌های مهم مرتضی بانک مشاور رییس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در این منطقه حراست از آثار تاریخی است که تلاش‌های ما بر این موضوع معطوف است.



انتهای پیام


9947780
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است