استانی 13:11 - 27 اردیبهشت 1397

مردم جزیره خارگ از اعضای شورای شهر انتظار شفافیت دارند

مهدی بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای عزمم برای ورود به شورای خارگ تا شعار انتخاباتیم، تغییرات در سایه شفافیت، تا امروز که قریب یکسال از انتخابم توسط شما مردم آگاه و غیور خارگ می‌گذرد، بالاترین افتخارم و آنچه به واقع به آن می‌بالم حمایت تمام و کمال از حقوق همشهریان عزیزم در تمام جلسات و مجامع بوده و هست.

وی افزود : شفافیت تنها یک واژه نیست. شفافیت یک منش، یک مرام، یک باور، یک رویه و یه اعتقاد عملی است که باید در تمام شئونات زندگی همگان به خصوص مسئولین نهادینه باشد.

عضو شورای شهر خارگ تصریح کرد: با تمام وجود از هر مسئولی که جسارت ایجاد شفافیت داشته، خود و شرف خود را به بهای ناچیز دنیا نفروشد، حمایت میکنم چرا که خویشتن در این مسیر همواره کوشیده‌ام شفافیت را سرلوحه تمام امور خویش قرار داده و بر سر عهد همیشگیم باشم، که همانا ما مسئولان هر چه داریم از مردم است و مردم حق دارند از تمام تصمیماتی که مستقیم و غیر مستقیم بر زندگیشان موثر است با خبر باشند.

بخشی گفت: اعتراف می کنم گاهی در این مسیر به جد احساس تنهایی می‌کنم و تنها امیدم لطف خداوند و حمایت شما عزیزان است که همواره مایه دلگرمیم بوده و هست. برای تمام مسئولینی که شفافیت را بدون در نظر گرفتن مصالح گروهی و حزبی و سیاسی و یا هر مقوله دیگری سرلوحه عملکرد خود داشته‌اند و حق مردم را آگاهی می‌دانند، آرزوی موفقیت دارم.

عضو شورای شهر خارگ در پایان یادآور شد: پیرامون بحث های اخیر در خصوص اختصاص بودجه مربوط به عمرانی خارگ به باشگاه ایرانجوان، اینجانب نیز همانگونه که در جلسه شورا رای مخالف خود را اعلام کردم، هم راستا با صحبت دیگر عضو شورای شهر خارگ آقای علیپور این مهم را محل بررسی های بیشتر و به دور از تصویب های شتاب زده دانستیم.

وی گفت: همانطور که همواره اذعان داشته‌ام شفافیت را حق مسلم مردم غیور و آگاه خارگ می‌دانم و از بیانیه آقای علیپور که در راستای شفافیت و از روی دلسوزی ایراد شده است، حمایت می‌کنم.


9781540
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است