گوناگون 13:16 - 28 اسفند 1397
انگلستان سرزمینی با جاذبه‌های منحصر به فرد است که تنها به کمک آژانس‌های مسافرتی حرفه‌ای می‌توان زیبایی‌های آن را کشف کرد، پس در تور انگلستان با رز سفیدجهان همراه باشید و لحظات هیجان‌انگیز سفربه این کشور را در ذهن خود جاودان کنید.

جاذبه‌های سفر خاطره‌انگیز به لندن با تور انگلستان

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آژانس رز سفید جهان، بهترین انتخاب شما این است که در یک تور انگلستان-لندن با آژانس «رز سفید جهان» با زیبایی‌ها و جاذبه‌های توریستی این کشور آشنا شوید. در ادامه برنامه این سفر ۸ روزه را مرور می‌کنیم:

در روز نخست سفر پس از اقامت در هتلی ۵ ستاره و لوکس که امکانات و کیفیت خدمات آن، جای هیچ دغدغه‌ای برای شما باقی نمی‌گذارد برای روزهای پیش روی خود در لندن برنامه‌ریزی خواهید کرد.

کلیسای وست مینستر؛ جای برای تاجگذاری‌های پر زرق و برق

روز دوم سفر شما با بازدید از محله قدیمی «وست مینستر» آغاز می‌شود تا از کاخ وست مینستر که به ثبت جهانی رسیده و همچنین کلیسای آن دیدن کنید. این کاخ بیش از ۱۰۰ راه پله بزرگ دارد که معماری آنها شما را غافلگیر خواهد کرد. البته برج جواهر، مهم‌ترین قسمت این مجموعه است که توسط معمار سرشناس، «سر چارلز بری»، طراحی شده است. بازدید از کلیسای سلطنتی وست مینستر نیز جزو برنامه‌های شما در این سفر است. جالب است بدانید این کلیسا، محل انجام تاج‌گذاری‌های پر زرق و برق زیادی بوده است و تزئینات و معماری منحصر به فردی دارد، به همین دلیل سالانه گردشگران بسیاری از آن بازدید می‌کنند. شهرت این کلیسا تقریباً با شهرت کلیسای مشهور نوتردام در پاریس برابر است.

گشت در لوکس‌ترین خیابان لندن

روز سوم و چهارم این سفر کمی متفاوت خواهد بود زیرا به همراه لیدر مجرب «رز سفید جهان» به لوکس‌ترین محله‌های لندن می‌روید. «می فر» یکی از این محله‌های اعیان‌نشین است. می‌فر به چندین مقصد گردشگری معروف دسترسی دارد. طی این گشت از دیگر دیدنی‌های این شهر مانند فروشگاه معروف هرودز، طاق مرمر، «هاید پارک»، موزه ویکتوریا و آلبرت، پارک «لین»، تالار معروف «رویال آلبرت هال» و کاخ «کنزینگتون» بازدید خواهید کرد. سپس به موزه «مادام توسو» لندن، یکی از مشهورترین موزه‌های جهان، خواهیم رفت که شامل دو بخش معمولی و اختصاصی است. در بخش معمولی موزه می‌توان مجسمه‌هایی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، سیاسی و اجتماعی را دید و در بخش اختصاصی لندن، می‌توان سوار بر ماشین‌هایی شد و در یک سفر کوتاه، آنچه که در طول تاریخ بر این شهر گذشته است را مرور کرد. پیشنهاد ما برای روز چهارم سفر شما پارک «گرینویچ» است. جایی که مبدا زمان دنیا محسوب می‌شود. در گرینویچ به عنوان یکی از گران‌ترین محله‌های لندن، شاهد ساختمان‌هایی قدیمی و باشکوه هستید. پس از آن می‌توانید به نگارخانه ملی لندن رفته و آثاری از داوینچی، میکل آنژ، رافائل و ون گوگ را تماشا کنید.

گشت و گذار در آکسفورد؛ کعبه آمال بچه درس‌خوان‌ها!

در پنجمین روز این سفر از هتل محل اقامت به سمت آکسفورد، شهری بی‌نظیر و زیبا در نزدیکی لندن، حرکت خواهیم کرد که به خاطر وجود دانشگاه معتبرش شهرت بسیاری یافته است. آکسفورد را به‌خاطر کیفیت آموزش و دیسیپلین خاصی که در این دانشگاه وجود دارد باید کعبه آمال بچه‌درس‌خوان‌ها در سراسر دنیا نامید! در این سفر نیم روزی از موزه «اشمولین» به عنوان قدیمی‌ترین موزه عمومی بریتانیا، بنای یادبود شهدای آکسفورد، دانشگاه «تیرینیتی»، سالن نمایش «شلدونین»، کتابخانه «بادلین»، «رادکلیف کمرا»، کلیسای «سنت مری» و دیگر جاذبه‌های این شهر زیبا، دیدن خواهید کرد. اگر کمی خوش‌شانس باشید می‌توانید یکی از دانشکده‌های دانشگاه آکسفورد را نیز ببینید تا با زندگی دانشجویی در این دانشگاه از نزدیک آشنا شوید.

صبحانه انگلیسی فراموش نشود

ناگفته نماند که در این سفر نباید از غذاهای خوشمزه لندن غافل ماند. صبحانه معروف انگلیسی را در هر کجای جهان باشید می‌توانید امتحان کنید. اما خوردن آن در یک کافه آن هم در لندن بی‌شک، لذت‌بخش‌ترین صبحانه‌ای خواهد بود که تا به امروز سرو کرده‌اید. پای و پوره سیب‌زمینی یکی دیگر از غذاهایی است که باید در لندن آن را امتحان کنید چون لندنی‌ها پای و پوره را با طعمی متفاوت به شما عرضه می‌کنند.

در روز ششم تور، علاوه بر پیاده روی در خیابان‌های لندن می‌توانید به سراغ موزه «بریتانیا» رفته و منشور کوروش، افتخار تمدن ایران زمین را از نزدیک مشاهده کنید. در ادامه این روز هم علاوه بر گشت‌زنی در محله اعراب و چینی‌ها به سراغ مراکز خرید بروید و سوغاتی بخرید که دستتان موقع بازگشت از لندن از یادگاری‌های این شهر خالی نباشد.

«پریمارک» یکی از مراکزی است که می‌توانید لباس‌ها و اکسسوری‌های گوناگونی را با قیمتی باورنکردنی بخرید. همچنین گشت‌زنی و خرید در فروشگاه برندهای معروف جهان را نیز فراموش نکنید. «پورتوبلو» یکی از معروف‌ترین بازارهای لندن است که می‌توانید لباس‌هایی گوناگون یا عتیقه‌جات مختلف را ببینید و خریداری کنید و در کنار آن غذاهای ارزان خیابانی را هم امتحان کنید.

آخرین روزهای شما در لندن با پیاده روی در کنار رود تیمز سرشار از آرامش خواهد شد. قدم زدن در «هاید پارک» و دیدن مناظر چشم‌نواز طبیعی و تماشای پرواز پرندگان و غذا دادن به آن‌ها در کنار دریاچه توسط مردم نیز بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

بعد از بازگشت به ایران برای دوستانتان از خاطرات این سفر به یادماندنی بسیار خواهید گفت و تاکید می‌کنید که سفر با آژانس مسافرتی رز سفید جهان، انتخاب مطلوبی برای شما بوده است.

انتهای رپرتاژ خبری


10082767
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است