استانی 18:08 - 21 آذر 1398

صنعتگران دارای چک برگشتی یا بدهی معوقه بانکی می توانند وام بگیرند

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج موفق بعداز ظهر پنج شنبه در جمع صنعتگران و بازرگانان کاشان با اشاره به موقعیت استراتژیک کاشان و وجود صنایع زیاد در منطقه کاشان اظهار داشت: منطقه کاشان با وجود کارآفرینان و صنعتگران صاحب تجربه و تخصص جز مناطق پیشرو در رونق تولید در کشور است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار در مرکز استان ابراز داشت: با پیشنهاد سازمان صمت استان اصفهان و پذیرش استاندار اصفهان قرار شد ماهی یکبار این جلسه برای رفع مشکلات صنعتگران منطقه کاشان و شمال استان اصفهان در کاشان برگزار شود.

مدیرکل سازمان صمت استان اصفهان با بیان اینکه در بخش های مختلف کاری کارگروه تسهیل درخواست های  واحدهای تولیدی را می گیرد، تصریح کرد: با نشست ها مختلفی که با بانک ها داشته ایم قرار شد با تصویب کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تسهیلات به صنعتگران و کارآفرینان اعطا شود.

وی با اشاره به یکی از امتیازات برای صنعتگران و کارآفرینان برای پرداخت تسهیلات بانکی اذعان داشت: در سال ۹۶ و ۹۷ هر صنعتگر یا کارآفرینی که چک برگشتی و یا بدهی معوقه بانکی داشت، تسهیلات به او پرداخت میشد که این روند در سال ۹۸ متوقف شد.

موفق با بیان اینکه در سال ۹۸ پیگیری های فراوانی برای اعطای تسهیلات به صاحبان صنعت و واحدهای تولیدی صاحب چک برگشتی یا بدهی معوقه بانکی انجام شده است، خاطرنشان کرد: با انجام این پیگیری ها قرار شد مجددا اگر صنعتگر یا کارآفرینی که حتی چک برگشتی و یا بدهی معوقه بانکی در سال۹۸ داشته باشد با تصویب شورای تامین تسهیلات بانکی به او تعلق بگیرد.

وی افزود: برای اعطای تسهیلات در حوزه رونق تولید و تبصره ۱۸ اعتبارات خوبی داریم که امیدواریم کارگشای صنعتگران و کارآفرینان استان باشد.


10317614
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است