سیاسی 00:52 - 05 شهریور 1395
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه روز گذشته مجلس، 80 هزار میلیارد ریال برای بر طرف شدن مشکل کادر درمانی بیمارستان ها و رفع مشکل بیمه سلامت در نظر گرفته شد.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی عصر پنجشنبه درحاشیه بازدید از نمایشگاه سیمای امید درقم در جمع خبرنگاران تصریح کرد: روزگذشته درمجلس در خصوص مصوبات مهمی تصمیم گیری شد که در رسانه ها به تمام ابعاد آن توجه نشد.


وی افزود: ما درکشورچند گروه داریم که مطالباتی دارندوعدم پرداخت این معوقات این گروه ها را با مشکل مواجه کرده است هم چون فرهنگیان، در همین استان قم بسیاری از فرهنگیان با بنده تماس گرفتند و مشکل های خود را بیان کردند که برای رفع این مشکل منابعی درنظر گرفته شد و به رقم پرداختی معوقات اضافه شد.


وی با اشاره به این که برای رفع مشکل مالی صدا و سیما هم مبلغ خوبی در نظر گرفته شد، ادامه داد: به منظور حمایت از کشاورزان و خرید تضمینی محصول گندم آنها توسط دولت که با تاخیر مواجه شده بود رقم قابل توجهی در نظر گرفته شد که مشکل این گروه تولید کننده جامعه حل شود.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: بدهی به پیمانکاران مشکل دیگری بود که رقم قابل توجهی برای رفع آن تصویب شد تاشاهد رونق گرفتن فعالیت های تولید و عمرانی در استان قم و سطح کشور باشیم.


لاریجانی هم چنین با قدردانی از ابتکار مسئولان استان قم در به نمایش گذاشتن خدمات دستگاه های اجرایی به مردم، افزود: مطلع ساختن مردم از فعالیت های انجام شده درهفته دولت کار مناسبی است ورهبرمعظم انقلاب در دیدار با مسئولان بر این نکته تاکید می کنند که خدمات خود را به اطلاع مردم برسانید.


رئیس قوه مقننه بیان کرد: مسئولان استان قم با تمام توان به دنبال رفع مشکل ها هستند و سرعت آبادانی این استان نسبت به سایر استان های کشور بالاتر است، هم چنین وضعیت مناطق اقتصادی قم مانند سلفچگان نسبت به سایر مناطق اقتصادی کشور بهتر و ستادی در استانداری قم برای کمک به فعال شدن واحدهای تعطیل شده استان تشکیل شده است.


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه روز گذشته مجلس 80 هزار میلیارد ریال برای بر طرف شدن مشکل کادر درمانی بیمارستان ها هم چون پرستاران که برای بهبود سلامت مردم تلاش می کنند و رفع مشکل بیمه سلامت در نظر گرفته شد.



نمایشگاه سیمای امید به مناسبت هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان استانی و ملی با 60 غرفه وحضور دستگاه های مختلف اجرایی استان توسط محمود واعظی وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات روزسه شنبه هفته جاری دوم شهریورماه گشایش یافت و تا پنجم شهریورماه جاری از ساعت 17 تا 22 برای بازدید عموم در انتهای بلوار امام موسی صدر (خاکفرج) در محل نمایشگاه دائمی قم دایر است. 


8 شهریور ماه، سالروز شهادت محمد علی رجایی وحجت الاسلام والمسلمین محمد جواد باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر وقت ایران در سال 1360 به عنوان روز مبارزه با تروریسم و دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.


انتهای پیام/





8120832
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام حزب موتلفه توطئه‌های جدید دشمنان علیه جمهوری اسلامی را شکست خورده تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور پس از سفر رسمی و پرکار یک روزه به سریلانکا، دقایقی پیش کلمبو پایتخت این کشور را به مقصد ایران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور به استانداران سراسر کشور دستور داد برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد اهتمام ویژه داشته باشند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۹۰ داوطلب در سطح کشور در دور دوم انتخابات برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس رقابت می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر کشور گفت: تقسیمات کشوری جدید فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس برگزار خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماز جمعه این هفته تهران - ۷ اردیبهشت ماه - به امامت آیت الله خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی گفت: تهدید‌ها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده و پیشرفت ادامه داشته است ایران امروز را می‌توان کشوری پیشرفته و فناور نامید.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد واقعه طبس و شکست مفتضحانه متجاوزان آمریکایی منتشر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت و اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است