استانی 11:27 - 28 دی 1400

نورآباد ممسنی پیشتاز بارش باران در فارس/کاهش ۶۱ درصدی باران شیراز

سعید رنجبر در گفت و گو با خبرنگار مهر، بیان کرد: بر اساس آمارهای به دست آماده توسط مراکز هواشناسی در سطح استان فارس تا نیم روز سه شنبه ۲۸ دی ماه نور اباد ممسنی بیشترین میزان بارش را در استان فارس به ثبت رسانده است و تاکنون در این منطقه ۱۳۸ میلی متر بارندگی به ثبت رسیده است.

وی اضافه کدر: پس از این منطقه اردکان فارس نیز با ۱۲۸ میلی متر بیشترین بارندگی در سامانه اخیر را داشته است این در حالی است که شهرستان زرین دشت نیز بارش ۹۸ میلی متری را در سامانه بارشی اخیر تجربه کرده است.

به گفته این مقام مسئول اردکان فارس در سال بارشی اخیر بیشترین میزان بارندگی را به میزان ۳۲۶ میلی متر داشته است و پس از این منطقه نور اباد ممسنی با ۳۰۴ میلی متر دو مین منطقه از فارس است که بیشترین بارش را در سال زراعی جاری به خود اختصاص داده است.

رنجبر در خصوص شیراز نیز بیان کرد: طی سامانه اخیر در شیراز ۲۹ میلی متر بارش روی داده است که در مجموع میزان بارش در این شهرستان در سال زراعی اخیر به ۱۲۸ میلی متر رسیده است که نسبت به میانگین بلند مدت میزان بارش در شیراز ۶۱ درصد کاهش داشته است.


11415410
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است