استانی 19:42 - 29 آذر 1393
ضرغامی:
رئیس سابق سازمان صدا و سیما گفت: تشرف زائران پیاده به حرم رضوی تحول عظیمی در حوزه‌های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به وجود می‌آورد.

تشرف زائران پیاده به حرم رضوی تحول عظیمی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی وجود می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری دهه پایانی صفر آستان قدس رضوی، عزت‌الله ضرغامی با بیان اینکه تولیت آستان قدس رضوی ماموریت‌های بسیار خطیری را برعهده دارد، اظهار داشت: خدمات شایسته آستان‌قدس رضوی به زائران و مجاوران برای همه آشکار است و توانمندی‌های موجود در نمایشگاه آستان قدس رضوی بازدید کننده را متوجه ابعاد وسیع خدمات ارائه شده از سوی این مجموعه می‌کند.

ضرغامی با اشاره به اینکه حرکت مسلمانان از نقاط مختلف جهان به سوی کربلای معلی نشانگر اشتیاق مردم به اهل بیت (ع) است، تصریح کرد: تشرف زائران پیاده به حرم رضوی تحول عظیمی در حوزه‌های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به وجود می‌آورد.

رئیس سابق صدا و سیما خاطر نشان کرد: استقبال آستان‌قدس رضوی از زائران در دهه آخر صفر بی‌نظیر است چرا که در نقاط مختلف ورودی‌های شهر مقدس مشهد اکیپ‌های زیادی از سوی این نهاد مقدس مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی هستند که در هیچ جای دنیا این حرکت فرهنگی صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: راهپیمایی‌های که با هدف زیارت انجام می‌شود مهم‌ترین سلاح برای ناامیدی دشمنان اهل بیت(ع) است و این بزرگترین مانور مقابله با دشمنان دین است.

ضرغامی گفت: آستان‌قدس رضوی با ارائه برنامه‌های فرهنگی به زائران داخلی و خارجی به منظور ترویج فرهنگ رضوی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دهه آخر صفر بهترین فرصت برای تبلیغ دین مبین اسلام است که این تبلیغ باید نشات گرفته از فرهنگ رضوی و حرم مطهر امام هشتم (ع) به سرانجام برسد.


5457137
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است