استانی 15:21 - 23 بهمن 1394
امام جمعه بجنورد گفت: کاندیداهای انتخابات در تبلیغات از اسراف خودداری کنند.

امام جمعه بجنورد: کاندیداهای انتخابات در تبلیغات از اسراف خودداری کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سفره‌ای بود که امام راحل با مجاهدت‌های خود آن را برای ملت ما گسترانید، افزود: 37 سال از آن زمان گذشته و تعدادی از افراد از این سفره بهره برده‌اند اما نسبت به آن بی‌اعتنایی کردند که ما این دسته از افراد را بی‌ادب و بی‌تفاوت نامگذاری می‌کنیم.

وی ادامه داد: دسته دوم به برکت این سفره به نان و نوایی رسیدند اما پشت به انقلاب کردند که منافقان از جمله این افراد می باشند.

وی اظهار کرد: دسته سوم مردم حق‌شناس و نعمت‌شناس هستند که هر ساله به منظور تشکر از این نعمت در عرصه‌های مختلف سیاسی حاضر می‌شوند.

یعقوبی تاکید کرد: مردم ایران هم‌اکنون به علت سپری کردن کوران‌های مختلف مشکلات، همچون جنگ تحمیلی پخته شده اند و از تهدیدهای مختلف دشمنان هیچ گونه هراسی ندارند.

وی با تشکر از مردم این استان که حضور باشکوهی را در راهپیمایی دیروز داشتند، توضیح داد: ملت ایران دارای انگیزه ایمانی هستند، 37 سال از این انقلاب می‌گذرد اما بسیاری از افرادی که در روز گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حاضر شده بودند، سن آن‌ها به 37 سال نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه مردم به خوبی دشمنان خود را می‌شناسند، تصریح کرد: در روز گذشته علاوه بر اینکه شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده شد، آل سعود نیز مورد لعن و نفرین مردم قرار گرفت.

خطیب نماز جمعه بجنورد با اشاره به برگزاری برنامه 10 شب 10 مسجد طی دهه فجر توضیح داد: در این مراسم برخی از مسئولان حضور داشته و شماری نیز حضور نداشتند و از صدا و سیما نیز به دلیل پوشش کمرنگ این برنامه گلایه‌مند هستیم.

وی با اشاره به روز 25 بهمن ماه و فتوای امام راحل نسبت به سلمان رشدی گفت: سلمان رشدی فردی بود که نسبت به اسلام، پیغمبر و قرآن توهین کرده بود و در چنین روزی امام راحل فتوای اعدام این شخص را اعلام فرمود و از آن به عنوان فردی مرتد یاد کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان برای توطئه چینی‌های خود میلیاردها دلار هزینه می‌کنند، افزود: اما این فتوای امام (ره) چنان لرزه‌ای بر کاخ‌های آن‌ها افکند که دیگر سلمان رشدی جرات ظاهر شدن را پیدا نکرد و همیشه به صورت مخفیانه زندگی می‌کرد.

یعقوبی با بیان اینکه انتخابات نزدیک است، توصیه کرد: کاندیداها در تبلیغات خود از هر گونه اسرافی بپرهیزند، هزینه بیخود نکنند چراکه مردم به عکس کاندیداها رای نمی‌دهند.

وی ادامه داد: کاندیداها برنامه و اهداف خود را برای مردم بازگو کنند و از سوی دیگر مسئولان نیز در کنار انتخابات به مشکلات اقتصادی و معیشت مردم توجه جدی داشته باشند مبادا انتخابات آن‌ها را از این دو امر مهم غافل کند.

انتهای پیام


7676621
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است