استانی 01:24 - 07 فروردین 1396
طی اطلاعیه ای اعلام شد؛
خرم آباد- شهرداری خرم آباد طی اطلاعیه ای نسبت به ارائه طرح و ایده از سوی شهروندان برای بهسازی «سراب شهوا» در این شهر فراخوان داد.

فراخوان ارائه طرح برای بهسازی «سراب شهوا» در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرداری خرم آباد طی اطلاعیه ای نسبت به ارائه طرح و ایده از سوی شهروندان و افراد اهل فن برای بهسازی «سراب شهوا» در منطقه مطهری شهر خرم آباد فراخوان داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ نظر به اهمیت «سراب شهوا» که یک جاذبه گردشگری نهفته و عظیم در مرکز شهر خرم آباد در محله قدیمی مطهری است، شهرداری خرم آباد از شهروندان اهل فن، اساتید دانشگاه ها، پیشکسوتان عرصه طراحی معماری و شهرسازی، مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی، مهندسین عضو بسیج مهندسی، مهندسین مشاور، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته معماری، عمران و شهرسازی و دیگر علاقمندان دعوت به عمل می آورد، در این مسابقه شرکت کنند.

مهلت ارسال آثار این مسابقه از چهاردهم فروردین ماه ۹۶ لغایت هفتم اردیبهشت ماه ۹۶ و اعلام نتایج و اهدا جوایز آن نیز دوازدهم اردیبهشت ماه ۹۶ گزارش شده است؛ جوایزه طرح برگزیده اول لوح تقدیر و سه سکه تمام بهار آزادی، طرح برگزیده دوم لوح تقدیر و دو سکه تمام بهار آزادی و طرح برگزیده سوم لوح تقدیر و یک سکه تمام بهار آزادی خواهد بود.

این مسابقه به صورت تک مرحله ای بوده و محدوده طراحی از پارک شهید مطهری تا خیابان شهدای شرقی (دیوار دانشگاه علوم پزشکی) است.

همچنین نحوه ارائه آثار شامل یک لوح فشرده و دو شیت پلات طرح با مقیاس ۱:۵۰۰ و مکان ارائه طرح ها دبیرخانه شهرداری مرکزی اعلام شده است و طرح مورد نظر باید دارای ویژگی هایی از جمله در نظر گرفتن معابر و ابنیه اطراف محل طرح، جانمایی خلاقانه مبلمان و طراحی روی کانال، خوانایی و اجرایی بودن طرح و رعایت ضوابط و استاندارهای طراحی معماری باشد.

علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به مدیریت عمران شهرداری مرکزی مراجعه و در صورت وجود هر گونه سوال با شماره تلفن ۰۹۱۶۶۹۹۹۹۱۶ تماس حاصل نمایند. لازم به ذکر است که تمام حقوق مادی و معنوی آثار رسیده به دبیرخانه متعلق به شهرداری خرم آباد بوده و استفاده از آنها بلامانع است.


8950979
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است