چند رسانهای 14:06 - 30 آذر 1393
Must See Iran؛
باشگاه خبرنگاران حمایت علی انصاریان از کمپین ایران را باید دید + عکس
علی انصاریان بازیکن پیشکسوت فوتبال ایرانی به تازگی به کمپین مردمی Must See Iran پیوست، Must See Iran یا همان ایران را باید دید یک حرکت مردمی است که برای معرفی چهره واقعی ایران به جهانیان راه اندازی شده است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ چندی پیش بود که از کمپین Must See Iran گزارشی را برایتان نوشتیم که در تلاش است تا چهره زیبای ایرانی را به جهانیان مخابره کند، اما حال به همت مردم کشور عزیزمان ایران و کاربران شبکههای اجتماعی تصاویر منتشر شده در این کمپین به بیش از ۹۰۰۰۰ تصویر رسیده است که هر کدام زیباییهایی از گوشه و کنار ایران پهناور را به تصویر میکشد.
در این بین کاربران زیادی هم به این کمپین میپیوندند تا تصاویری از جاذبههای گردشگری کشورمان را با هشتگ MustSeeIran# به اشتراک بگذارند. چند روز قبل هم علی انصاریان بازیکن پیشکسوت فوتبال ایرانی هم به تازگی به این کمپین پیوسته است. جالب است بدانید که تا قبل از این هم خبرنگاران خارجی زیادی هم به این کمپین پیوسته بودند. ما هم در طول هفته برترین تصاویر این کمپین را برایتان در صفحه دریچه فناوری اطلاعات منتشر میکنیم. اگر شما کاربران هم علاقمند برای پیوستن به این کمپین میتوانید به لینکهای زیر مراجعه کنید.
گفتنی است بنیانگذار این کمپین سید علی عراقچی است که برای نخستین بار در فروردین ماه امسال در شبکه اجتماعی توییتر "ایران را باید دید" را معرفی کرد. علی عراقچی کارمندان سازمان ملل متحد در خصوص این کمپین به خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت: بسیاری از همکاران من به رغم موقعیت شغلی خود، تفاوت ایران و عراق را نمیدانند و ایران را کشوری فقیر و بدون پیشرفت تلقی میکردند و بر این باور بودند که ما در ایران امکانات و تکنولوژی نداریم، بنابراین برآن شدیم که با راه اندازی یک کمپین، از همه مردم دنیا بخواهیم که تصاویر خود را از جاذبههای گردشگری ایران با هشتگ Must see iran# علامت گذاری کنند تا در همه دنیا این عکسها در دسترس باشد و همه بتوانند چهره واقعی ایران را ببینند.
در این بین کاربران زیادی هم به این کمپین میپیوندند تا تصاویری از جاذبههای گردشگری کشورمان را با هشتگ MustSeeIran# به اشتراک بگذارند. چند روز قبل هم علی انصاریان بازیکن پیشکسوت فوتبال ایرانی هم به تازگی به این کمپین پیوسته است. جالب است بدانید که تا قبل از این هم خبرنگاران خارجی زیادی هم به این کمپین پیوسته بودند. ما هم در طول هفته برترین تصاویر این کمپین را برایتان در صفحه دریچه فناوری اطلاعات منتشر میکنیم. اگر شما کاربران هم علاقمند برای پیوستن به این کمپین میتوانید به لینکهای زیر مراجعه کنید.
گفتنی است بنیانگذار این کمپین سید علی عراقچی است که برای نخستین بار در فروردین ماه امسال در شبکه اجتماعی توییتر "ایران را باید دید" را معرفی کرد. علی عراقچی کارمندان سازمان ملل متحد در خصوص این کمپین به خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت: بسیاری از همکاران من به رغم موقعیت شغلی خود، تفاوت ایران و عراق را نمیدانند و ایران را کشوری فقیر و بدون پیشرفت تلقی میکردند و بر این باور بودند که ما در ایران امکانات و تکنولوژی نداریم، بنابراین برآن شدیم که با راه اندازی یک کمپین، از همه مردم دنیا بخواهیم که تصاویر خود را از جاذبههای گردشگری ایران با هشتگ Must see iran# علامت گذاری کنند تا در همه دنیا این عکسها در دسترس باشد و همه بتوانند چهره واقعی ایران را ببینند.
5460070
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
مهمترین اخبار چند رسانهای
چند رسانهای
«باشگاه خبرنگاران» مصرف زردچوبه خواص فراوانی برای سلامتی جسم دارد که یکی از این خواص کمک به سلامت پوست است.
چند رسانهای
«باشگاه خبرنگاران» طبق تحقیقات انجام شده حداقل نیمی از ناباروریها ناشی از یک عامل مردانه است که به شایعترین آنها اشاره شده است.
چند رسانهای
«باشگاه خبرنگاران» نشت گسترده گاز در جایگاه سوختی در کره جنوبی، انفجار مهیبی را ایجاد کرد که این خبر مشاهده می کنید.
چند رسانهای
«باشگاه خبرنگاران» ویدیویی از تست مقاومت تلفن همراه جدید شرکت چینی آنر در فضای مجازی پربازدید شده است.
چند رسانهای
«باشگاه خبرنگاران» پاسخ روزنامه نگار و پژوهشگر ایرانی به یک پرسش پر تکرار را مشاهده میکنید.
چند رسانهای
«باشگاه خبرنگاران» عملیات وعده صادق و نحوه اجرای آن به صورت گرافیکی را ببینید.
چند رسانهای
«باشگاه خبرنگاران» واکنش تحلیلگر صهیونیست درخصوص حمله رژیم اسرائیل به ایران را مشاهده میکنید.
چند رسانهای
«باشگاه خبرنگاران» تست موشک عجیب هایپرسونیک توسط کره شمالی که آمریکا نگرانی عمیق خود را از آزمایش این سلاح ابراز کرده است، از نظر میگذرانید.
چند رسانهای
«باشگاه خبرنگاران» کنایه همراه امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به شیطنت یه خبرنگار در نیویورک را مشاهده میکنید.
چند رسانهای
«باشگاه خبرنگاران» نژاد خاصی از بُزها وجود دارد که وقتی میترسند، کنترل ماهیچههای خود را از دست میدهند و غش میکنند.