استانی 13:15 - 02 آذر 1393
فرماندار بم خبر داد
فرماندار بم گفت: برخی از خودروسازان خارجی برای سرمایه‌گذاری در منطقه قول همکاری داده‌اند.

قول همکاری خودروسازان خارجی برای سرمایه‌گذاری در بم

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، رضا اشک ظهر امروز در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بم ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: شورای شهر نبض تپنده شهر است و باید در امور عمرانی شهر و خدمات شهری نظارت بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه شورا باید در چارچوب قانون و مقررات گام‌های بزرگی بردارد، بیان کرد: نظارت بر عمران شهری و توجه به بحث گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌طلبد شورای شهر به آن توجه داشته باشد.

فرماندار بم ادامه داد: ایده و عقاید مردم باید اجرایی شود که در این راستا می‌توانیم از دانشجویان و ظرفیت فکری مردم استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم تا وضعیت عمومی شهر سر و سامان گیرد و همچنین توسعه صنعت خودروسازی در منطقه مد قرار داشته باشد در حالی‌که برخی از خودروسازان خارجی برای سرمایه‌گذاری در منطقه قول همکاری داده‌اند.

فرماندار بم خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی اجازه ندهند، حقوق مردم پایمال شود، زیرا مردم با رأی خود به آنها اعتماد کرده‌اند.


5249386
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است