ورزشی 19:36 - 05 خرداد 1394
روزبهانی:
قهرمان بوکس ایران می‌گوید: هیچ مشکلی وجود ندارد، سهمیه المپیک قطعی شده و خوشبختانه جای هیچ نگرانی نیست.

سهمیه قطعی شد،جای نگرانی نیست/فعلا نمیتوانم پیشنهادات آذربایجان و قزاقستان را قبول کنماحسان روزبهانی، تنها بوکسوری که توانسته سهمیه المپیک ریو را کسب کند و در خصوص اینکه نامش در لیست اولیه سایت کمیته بین المللی المپیک ذکر نشده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، عنوان کرد: جای هیچ نگرانی نیست و به طور حتم تا پایان تابستان نام من نیز در لیست افرادی که سهمیه المپیک را کسب کردند، ذکر خواهد شد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه سال گذشته توانستم در نخستین مرحله لیگ ستارگان بوکس نیمه حرفه‌ای جهان که در  بلغارستان برگزار شد مقام بیاورم و از این طریق سهمیه المپیک را کسب کنم و امسال نیز طبق قوانین لیگ ستارگان بوکس نیمه حرفه‌ای جهان "APB" باید رد دومین مرحله ابن مبارزات شرکت کنم تا نامم در لیست افرادی که سهمیه را کسب کرده‌اند، ذکر شود.

 

وی تاکید کرد: البته فقط باید در این مبارزات به عنوان دفاع از رنکینگم حضور پیدا کنم و نیازی به کسب مقام و پیروزی نیست.

 

او درباره حضورش در مرحله دوم مسابقات لیگ ستارگان گفت:دومین مرحله لیگ ستارگان بوکس نیمهحرفه‌ای جهان "APB" 27 شهریور ماه برگزار می‌شود، که البته هنوز مکان این رقابت اعلام نشده است.

 

روزبهانی در مورد پیشنهاد خارجی‌اش عنوان کرد: لیگ حرفه‌ای قزاقستان همانند سال گذشته از من دعوت به همکاری کرده است لیگ حرفه‌ای آذربایجان نیز پیشنهاد همکاری داده که طبق قوانین لیگ ستارگان بوکس نیمه حرفه‌ای جهان تا در دومین مرحله این لیگ برای دفاع از رنگین رنکینگم شرکت نکنم اجازه بستن قرارداد ندارم.

 

انتهای پیام/


6450008
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شباب الاهلی با وجود گلزنی سعید عزت اللهی شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم پورتو موفق شد در شب گلزنی طارمی به فینال جام حذفی پرتغال صعود کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بایرن مونیخ در مجموع با برتری ۳ - ۲ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا رویای حضور در فینال ومبلی ادامه داشته باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین امارات پس از حذف النصر عربستان، این بار سراغ الهلال رفت و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی بزرگی کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی ما کیفیت لازم را نداشت اما با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان در حکمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان را منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در فینال تپانچه ۲۵ متر در مسابقات جهانی برزیل، هانیه رستمیان در جایگاه پنجم ایستاد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است