استانی 17:45 - 13 مرداد 1394
معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان گفت: غرق‌شدگان در سواحل گیلان تابستان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 60 درصد کاهش یافته است.

کاهش 60 درصدی غرق‌شدگان در سواحل گیلان

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، محمد احمدی‌پور اظهار کرد: از ابتدای خرداد تاکنون 12 نفر در دریا بر اثر شنا جان خود را از دست دادند که این تعداد در مدت مشابه سال قبل بیش از 30 نفر بوده است.

وی افزود: تمامی این افراد در خارج از طرح‌های سالمسازی و در مناطق حادثه‌خیز که فاقد هرگونه امکانات امداد و نجات است و به دور از چشم ناجیان، جان خود را از دست داده‌اند.

معاون استاندار گیلان عنوان کرد: وقتی کسی در ساعت 2 نیمه شب وارد دریا و آن هم بدون آشنایی به محیط و منطقه خطرآفرین می‌شود، این اقدام را نمی‌توان عادی تلقی کرد.

احمدی‌پور بیان کرد: تاکنون با استقرار نیروهای نجات غریق آموزش دیده که تعداد آنها به 1000 نفر در مناطق خطرآفرین و طرح‌های سالم‌سازی می‌رسد، جان بیش از 500 نفر نجات یافته است.

جانشین رییس ستاد ساماندهی سواحل استان گیلان یادآور شد: توسعه طرح‌های سالمسازی دریا و ایجاد امکانات رفاهی برای آنها از مهمترین اقداماتی است که در سال جاری برای توجه به گردشگری ساحلی انجام شده است. هم اکنون حدود 40 طرح سالمسازی در استان فعال است.

انتهای پیام


6858571
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است