سیاسی 21:38 - 01 فروردین 1398
در پیام نوروزی حزب اراده ملت ایران تاکید شد؛
حزب اراده ملت ایران به مناسبت آغاز سال جدید، پیامی صادر کرد.

توجه به تولید، شاه کلید حل مشکلات کشور است

به گزارش ایسنا، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

فصل بهار آغاز دوباره طبیعت است. آغازی پر از رویش‌ها و طراوت‌ها.پایان فصل سرد زمستان نشان از آن است که سختی‌ها و دشواری‌ها روزی پایان می‌یابد هرچند که این سختی‌ها خود برکاتی دارد، فصل سرما با همه دشواری‌هایش نعمات آسمانی به همراه دارد که باید در کنار آن سختی‌ها این نعمات هم دیده شود.

سال ۹۷ رژیم ایالات متحده آمریکا با نقض یک توافق بین‌المللی که خود نیز پای آن را امضا کرده بود شرایط معیشتی مردم کشورمان را دستخوش تغییرات فراوانی کرد. کاهش ارزش پول ملی، عدم ثبات قیمت‌ها، تورم افسارگسیخته تنها بخشی از این سختی‌ها بود که مردمان عزیز کشورمان با غیرت مثال زدنی خود مقاومت کرده و آن روزها را پشت سر گذاشته‌اند. هرچند نباید نادیده گرفت که تحریم‌های ظالمانه فرصت "رونق تولید"را برای بنگاه‌های اقتصادی و تولیدکنندگان بیش از پیش فراهم می‌کند که نیازمند توجه ویژه مسئولین اجرایی کشور است.

رهبر معظم انقلاب با توجه به همین نکته که نیازهای مردم در خود کشور باید تأمین شود سال ۹۸ را سال "رونق تولید" نامگذاری کردند. توجه به امر تولید از ابعاد گوناگون موجب برکات فراوانی در اقتصاد کشور خواهد شد. رشد شاخص اشتغال، عدم وابستگی به واردات، تناسب عرضه و تقاضا و در نتیجه ثبات قیمت‌ها، افزایش ارزش پول ملی و… از نکات مثال زدنی امر رونق تولید است.

داشتن امید و تلاش نیز تکمیل کننده این پازل موفقیت‌آمیز است.

حزب اراده ملت ایران ضمن تبریک سال نو و همچنین فرخنده میلاد امیر المومنین حضرت علی ابن ابی طالب (ع) و روز پدر، از آحاد مردم داشتن امید و تلاش بیشتر و از مسئولین اجرایی توجه به امر رونق تولید را خواستار است. حاما به عنوان یک حزب مردمی در سال ۹۸ نیز مطالبات ملت سرافراز کشور را پیگیری کرده و در این راستا از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد.

انتهای پیام


10084472
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته کار و کارگر جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای‌عالی امنیت ملی که برای شرکت در «دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه» در سن‌پترزبورگ حضور دارد، اهداف سفرش را تشریح کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهوری اسلامی ایران در صدر هیات بلندپایه سیاسی-اقتصادی و در سومین مرحله از سفر رسمی خود به پاکستان، دقایقی قبل وارد کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از تدوین و انتشار کتاب اولویت‌های پیشنهادی دوازدهمین دوره مجلس در این مرکز خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل غرب آسیا درباره تغییر معادلات بین المللی بعد از عملیات وعده صادق نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده مردم فسا در مجلس دوازدهم درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مجلس برای تامین نظر شورای نگهبان سازمان امور مالیاتی را موظف کرد هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی را به‌عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی بپذیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گزارش کمیسیون بهداشت مجلس درباره دلایل کمبود و گرانی دارو برای ارجاع به قوه قضاییه در مجلس قرائت شد که نمایندگان با آن مخالفت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور عقلانیت انقلابی است چون فرصت اعتماد مردم به نیرو‌های انقلاب را صرف کار‌های بنیادین می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است