ورزشی 13:06 - 28 فروردین 1397
مهاجم اتلتیکومادرید خداحافظی از تیمش را به خاطر اختلاف با سرمربی آرژانتین تیم ندانست.

تورس: با سیمئونه هیچ مشکلی ندارم

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مارکا، فرناندو تورس به برنامه ال لارگرو شبکه SER دعوت شد تا آخرین بازی‌هایش را با اتلتیکومادرید پس از اعلام خداحافظی‌اش با این تیم آنالیز کند. مهاجم اتلتیکومادرید گفت‌: این اتفاقی بود که از زمان بازگشتم می‌خواستم. دوست داشتم در ورزشگاه خداحافظی کنم، نمی‌خواستم در تابستان تنها در یک بیانیه این موضوع را اعلام کنم. از طرفی به زمان نیاز داشتم تا این موضوع را مطرح کنم. می‌خواستم بهترین زمان را برای این کار انتخاب کنم. اکنون می‌توانم با هوادارانم در ورزشگاه خداحافظی کنم.

مهاجم ‌اسپانیایی در ادامه‌ به دیگو پابلو سیمئونه اشاره کرد و گفت‌: با او تقریبا هر روز صحبت می‌کنم. سیمئونه از تصمیم من آگاه بود. در رابطه با چنین موضوعاتی با هم صحبت می‌کنیم. چند روز پیش مکالمه طولانی مدتی داشتیم. هیچ مشکلی با سرمربی‌ام ندارم. همه چیز به صورت خصوصی بود. برای او نیز کنترل این شرایط سخت بود. او همیشه سعی می‌کند برای همه، همه چیز را آسان کند. هیچ جدایی و اختلافی میان من و سیمئونه نبوده است.  ما برای رقابت با دیگر تیم‌های قدرتمند به اتحاد نیاز داریم. باشگاه بالاتر از همه چیز است.

تورس افزود: اعضای اتلتیکو می‌دانند به خاطر سیمئونه باشگاه را ترک نمی‌کنم. من دوست دارم تمام زندگی را در این تیم باشم اما همیشه نمی‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید به دست آورید. همیشه دنیا بر اساس رویاهای‌تان پیش نمی‌رود. باید با خود و دیگران صادق باشم. شرایط را بررسی کردیم و همه چیز را سنجیدیم تا چنین تصمیمی بگیریم.

مهاجم ‌اسپانیایی در مورد ایده‌آل بودن سیمئونه برای اتلتیکو گفت‌: او نیز مانند آنتوان گریزمان و یان اوبلاک  و ... برای باشگاه ایده‌آل است. دوست دارم خودشان بخواهند در اتلتیکو بمانند. تنها بحث پول مطرح نیست. بازیکنان بزرگ با پول راضی نمی‌شوند باید چیزهایی فراتر از آن به آنها پیشنهاد دهید.

تورس به تمجید از اوبلاک پرداخت و گفت‌: هرگز دروازه‌بانی برتر از اوبلاک ندیدم. اگر من بودم هر مبلغی را پرداخت می‌کردم تا او را حفظ کنم.

او در مورد گریزمان گفت‌: گریزمان برای این که هم سطح لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به حساب آید، باید جام فتح کند. امیدوارم در اتلتیکو به فوتبالش ادامه‌ دهد. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد چون هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

مهاجم ‌اتلتیکو درباره بهترین سرمربی و هم تیمی‌اش اظهار کرد: لوییس آراگونس و استیون جرارد برای من بهترین سرمربی و بازیکن بودند.

انتهای پیام


9748674
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شک نکنید که اتفاقات خوبی می‌افتد و این تیم به جایگاه اصلی اش برمی گردد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است