استانی 18:41 - 06 خرداد 1395
استاندار:
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: کهگیلویه وبویراحمد تنها استان فاقد نیروگاه برق در کشور است.

کهگیلویه و بویراحمد تنها استان فاقد نیروگاه برق در کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه وبویراحمد، سید موسی خادمی در آیین افتتاح طرح انتقال آب به زمین‌های کشاورزی امامزاده جعفر گچساران افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد 8.5 میلیون مترمکعب آب کشور را در اختیار دارد و از این میزان 6.5 میلیون مترمکعب در استان تولید می‌شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: استان کمتر از 20 درصد از آب تولید شده و 12 درصد از شاخص آب جاری خود را استفاده می‌کند. در بخش پروژه‌های ملی تعریف شده در کشور سهم کهگیلویه و بویراحمد کمتر از 6 درصد است.

وی ادامه داد: بیشتر سدهای استان کهگیلویه و بویراحمد در پایین دست استان قرار دارند. امید داریم بتوانیم با توجه ویژه وزیر نیرو بخشی از این منابع را به بخش آبخیزداری اختصاص دهیم.

خادمی اضافه کرد: هشت پروژه تعریف شده در حوزه ایستگاه‌های توزیع و فوق توزیع برق در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست. این تعداد پروژه با مدیریت استان خوزستان انجام می‌شود که متاسفانه روند اجرایی آنها مطلوب و رضایت بخش نیست.

عکس خبر تزئینی است.

انتهای پیام


7927898
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است