استانی 12:47 - 02 تیر 1396
آیت الله نوری همدانی؛
قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: شرکت پرشور و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس سیلی محکمی به استکبار و رژیم صهیونیستی است.

راهپیمایی روز قدس سیلی محکمی به استکبار است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در قم،‌ در جمع خبرنگاران این روز را یکی از نتایج انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: ما هر سال شاهدیم که روز قدس پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به پیام‌هایی که این روز می‌تواند در عرصه‌های داخلی و خارجی برای کشور داشته باشد، عنوان کرد: وحدت، انسجام و همدلی از جمله پیام‌های داخلی برای ما است.

این استاد سطوح عالی حوزه در ادامه افزود: مبارزه صددرصد ایران با استکبار و ظلم ستیزی هم از جمله پیام‌های راهپیمایی روز قدس در عرصه خارجی است.

وی تأکید کرد: دل بستن به استکبار و تکیه بر قدرت آنها چیزی جز سرنگونی را به دنبال ندارد و همه باید بدانند ما باید بر داشته‌های خودمان تکیه کنیم و بر این اساس روز قدس باید هر سال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

آیت الله نوری همدانی حضور در راهپیمایی روز قدس را ضروری دانست و ابراز داشت: حضور پرشور مردم در این مراسم سیلی محکمی برای استکبار جهانی و از جملهرژیم اشغالگر قدس است.


9196692
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است