استانی 14:11 - 10 آبان 1393
طی مراسمی صورت گرفت
طی مراسمی از تیم‌های برتر مسابقات رفاقت مهر تجلیل شد.

تجلیل از تیم‌های برتر مسابقات رفاقت مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که پیش از ظهر امروز برگزار شد، در رشته کمک‌های اولیه خواهران تیم‌های نمین، اردبیل و گرمی رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند و در بخش برادران اردبیل، نمین و مشگین‌شهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

نمین، کوثر، گرمی در رشته چادر‌زنی برادران در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و در بخش خواهران نمین، نیر و سرعین رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

در رشته قرائت قرآن خواهران نماینده سرعین در جایگاه اول قرار گرفت و نمایندگان پارس‌آباد و گرمی به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند و در بخش آقایان هم نمایندگان شهرستان‌های اردبیل، گرمی و کوثر اول تا سوم شدند.

در رشته حفظ قرآن بخش خواهران به نمایندگی از شهرستان سرعین تجلیل شد.

در رشته مفاهیم قرآن بخش آقایان نمایندگان بیله‌سوار، گرمی و نمین اول تا سوم شدند و در بخش خواهران این رشته گرمی، بیله‌سوار و پارس‌آباد در جایگاه‌های برتر قرار گرفتند.

در رشته حمل مصدوم بخش خواهران اردبیل در جایگاه نخست قرار گرفت و خلخال و سرعین دوم و سوم شدند و در بخش برادران نیز کوثر رتبه اول را از آن خود کرد و پارس‌آباد و سرعین در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این مراسم با اشاره به جایگاه جوانان در اسلام اظهار کرد: اسلام از اول به جوانان بها داده است و از جوانان در تمامی امور بهره برده است.

حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی با بیان اینکه قرآن داستان جوانان را مطرح کرده و حضرت پیامبر (ص) هم در اداره امور و جنگ از جوانان استفاده می‌کرد، ادامه داد: اینها نشان دهنده اهمیت دین مبین اسلام به جوانان و جایگاه آنان است.

وی گفت: دل جوانان پاک بوده و جوانان به دنیا نگاه پایداری و ماندگاری ندارند به همین دلیل دین اسلام به جوانان اهمیت ویژه‌ای داده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل جوانان را دارای پذیرش بالا دانست و افزود: این پذیرش موجب می‌شود جوانان با قبول مسئولیت و با حساسیت ویژه به انجام کارها بپردازند.

اسماعیلی عمر انسان را اصلی‌ترین سرمایه انسان دانست و گفت: باید از عمر خود محافظت کرده و قدردان تک تک لحظات عمر خود بود.


5090370
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است