اقتصادی 16:25 - 12 بهمن 1393
مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی تهران:
میثم مظفر مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی تهران،تاکید کرد به دنبال این هستیم که کیفیت خودرو مورد استفاده در ناوگان تاکسی‌رانی افزایش یابد در حالیکه هم اکنون بیش از 17 هزار خودرو فرسوده در ناوگان وجود دارد.

17هزار خودرو فرسوده در ناوگان داریم / وام 20 میلیون تومانی برای جایگزینی 3000 خودرو در تاکسی‌رانیبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ میثم مظفر مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی تهران، امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین گروه خودروسازی سایپا و سازمان تاکسی‌رانی تهران اظهار داشت: در ناوگان تاکسی‌رانی تهران 80 هزار خودرو روزانه میلیون میلیون مسافر را جابه‌جا می‌کنند در حقیقت بخش مهمی از جا به جایی‌های درون شهری توسط ناوگان انجام می‌شود.



مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی شهر تهران افزود: امسال در دانشکده تاکسی‌رانی تهران بیش از 10 هزار نفر برای رانندگان سرویس مدارس آموزش دیده‌اند. در واقع ما در پی این هستیم که دانش‌ تخصصی شغل تاکسی‌رانی را افزایش دهیم.



وی ادامه داد: 80 هزار تاکسی ران با احتساب اعضای خانواده‌شان تحت بیمه درمان رایگان قرار گرفته‌اند .



مظفر با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم کیفیت خودرو مورد استفاده در ناوگان تاکسی‌رانی افزایش یابد گفت: هم اکنون بیش از 17 هزار خودرو فرسوده در ناوگان وجود دارد.



وی به پروژه مشترک با گروه صنعتی ایران خودرو اشاره کرد‌ و گفت: 3200 خودرو سمند bf7  مدل 93 جایگزین پیکان و سایر خودروهای فرسوده شد که این عدد تا پایان سال به 4000  دستگاه می‌رسد.



وی تصریح کرد: در این صورت بیش از 8 تن کاهش تولید ذرات آلاینده را شاهد خواهیم بود و بیش از 12 میلیون لیتر در سال کاهش مصرف سوخت نیز خواهیم داشت.



وی اظهار داشت: در پروژه مشترک با گروه سایپا برای 3000 دستگاه خودرو وام 20 میلیون تومانی با بهره 15 درصد در اختیار تاکسی‌رانها قرار خواهیم داد که در این راستا با بانک شهر توافقی برای امضای 2000 وام امضا شد.



مظفر همچنین با بیان اینکه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران در پی این است که خودروهایی با تکنولوژی هیبردی وارد کشور کند سرمایه‌گذارانی از بخش خصوصی پیشنهاداتی در این راستا دادند که در حال بررسی این پیشنهادات هستیم البته پیشنهاد ما این بود گروه سایپا در خودروهای هیبردی پیشرو باشد.



وی تصریح کرد: در بودجه سال 94 پیش‌بینی منابع مالی کرده که به ازای هر خودروی هیبردی که هر خودروساز در این امر ورود کند 60 میلیون تومان وام با بهره 15 درصدی در اختیار خودروساز و مصرف کننده قرار دهیم.



انتهای پیام/




5751616
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به شرایط اقلیمی و منابع آبی و خاکی کشور، اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در کاهش خسارت سیل و مقابله با خشکسالی تاثیر بسزایی دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سیاح گفت: مجوز‌های کاغذی ۲۶ اردیبهشت ماه امسال پایان می‌پذیرد و دستگاه‌های اجرایی و صاحبان مجوز‌های کاغذی، مکلفند مجوز‌های خود به الکترونیکی و شناسه یکتا را تسریع کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: طی سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۴ میلیون تن نهاده (جو، ذرت و کنجاله سویا) به نظام بهره برداری دام و طیور کشور توسط این شرکت عرضه شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری گفت: مسافران با توجه به وقوع سیل و انسداد مسیر‌ها از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: سال گذشته بیش از ۲ هزار واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان پایش و مورد بررسی قرار گرفتند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مالیات بر عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده کالا‌های اساسی همچنان یک درصد تعیین شده و هرگونه افزایش قیمتی تخلف محسوب می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر طرح خودرو‌های برقی وزارت صمت گفت: ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده که در سه ماه آینده ۸ تا ۱۰ هزار خودرو‌های برقی در معرض واگذاری قرار می‌گیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش ۲.۳۷ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح گندم گفت: گندم به عنوان یک غله مهم و استراتژیک در کشور بیش از ۴۰ درصد انرژی و پروتئین مورد نیاز را تامین می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است