اجتماعی 12:58 - 07 خرداد 1396
مسئول نمایندگی بنیاد امام رضا (ع) در تهران خبر داد
مسئول نمایندگی بنیاد امام رضا (ع)در تهران از توزیع گسترده پوستر دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی در سطح کشور خبر داد.

توزیع گسترده پوستر جشنواره آواها و نواهای رضوی در سطح کشور

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، محمدحسین اسماعیلی گفت: با ورود به فاز اجرایی دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی و در گام اول به منظور انجام امور اطلاع رسانی و تبلیغات، پوسترهای این جشنواره در سطح گسترده در سراسر کشور، ادارات، دانشگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های مرتبط و مراکز تحت پوشش توزیع شد.

وی تاکید کرد: هنرمندان و فعالان حوزه موسیقی و پدیدآورندگان آثارهنری در زمینه فرهنگ رضوی از مخاطبان اصلی این جشنواره خواهند بود که امیدواریم با هم افزایی و حضور فعالانه خود در برگزاری هر چه بهتر و مطلوب‌تر این رویداد هنری، بیش از پیش در گسترش و تعمیق هنر آواییِ معناگرا با موضوع امام رضا علیه السلام مؤثر باشند.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: این رویداد هنری که برگزاری آن همزمان با میلاد باسعادت عالم آل محمد (ص) حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و همزمان با دهه کرامت خواهد بود، در 3 بخش رقابتی، غیر رقابتی و ویژه برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش رقابتی شاخه‌های آواهای رضوی (کرال و آکاپلا) شامل همخوانی در مدح و منقبت امام رضا (ع)، نواهای رضوی (نواهای ردیف دستگاهی شامل اجرای گروهی نواهای ردیف دستگاهی و نواهای پاپ شامل تولیدات هنرمندان در حوزه نواهای آیینی و نماهنگ شامل تولیدات هنرمندان و ذاکران فرهنگ رضوی در قالب نماهنگ حضور می یابند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: بخش غیررقابتی نیز در شاخه‌های آواها و نواهای بومی مناطق مختلف ایران و مرور آثار تولید شده برگزار می‌شود به طوری که در بخش مرور آثار دستاوردهای هنرمندان و ذاکران فرهنگ رضوی در حوزه آواها و نواهای رضوی توسط هیئت داوران جشنواره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و از هنرمندان برجسته‌ای که در این زمینه تولیدات هنری فاخر و ماندگاری داشته باشند تجلیل خواهد شد.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران همچنین درباره بخش ویژه جشنواره گفت: بخش ویژه دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی به تولید آثاری اختصاص دارد که محتوا و مضمون آنها حول محور کرامت انسانی با الهام از آموزه‌های رضوی، اهل بیت و قران کریم است.

علاقمندان شرکت در دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی حداکثر تا یکم تیرماه فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.tehran.shamstoos.ir  به صورت الکترونیکی ثبت نام و  یا آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


9133970
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان امداد و نجات اعلام کرد: تاکنون به بیش از ١٠ هزار نفر در جنوب کشور امدادرسانی شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از شناسایی، تصویب و اجرایی شدن ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوان در درگیری خیابانی در مرکز تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران با اشاره به بافت قدیمی این منطقه گفت: متأسفانه اکثر مراکز درمانی منطقه ۱۱ مشکل ایمنی دارند؛ اما ما تک به تک در حال رفع این مشکلات هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هرمزی گفت: با کمک دولت قرارداد بیش از ۶۵ هزار تاکسی برقی منعقد شده که در هفته آینده برای هزار دستگاه فراخوان متقاضیان تاکسی انجام می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب ۴۹۰۰ نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان امروز برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فردین رحمان‌نژاد از بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس در غرب پایتخت خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است