استانی 15:24 - 04 بهمن 1398

رمز پیروزی در میادین مختلف پیروی از بیانات رهبر معظم اتقلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی قریشی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به این که وعده حتمی الهی نزول نصرت او بر مؤمنان و کسانی است که در راه حق مقاومت و ایستادگی کنند گفت: تا زمانی که ملت بزرگ ایران اسلامی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی مصمم باشند استمداد الهی نیز شامل حال آن‌ها خواهد شد. تاریخ نشان داده است هر جا مسلمانان ایستادگی کرده اند پیروز شده اند، ولی هرجایی که سستی پیشه کرده و دنیا پرست شده اند شکست خورده اند.

امام‌جمعه ارومیه همچنین دوم بهمن را یک حماسه ماندگار به رهبری مرحوم حجت الاسلام حسنی دانست و گفت: نباید دوم بهمن را متعلق به اشخاص خاصی دانست چرا که این حماسه بزرگ متعلق به همه مردم ارومیه است و زمینه‌ای برای پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی تصریح کرد: بر همه ما یک وظیفه شرعی و ملی است تا در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب از جمله ۲۲ بهمن ماه و انتخابات پیش رو به میدان بیابیم و افراد اصلح را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به نزدیکی ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی باید با حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همراه باشد تا قدرت ایران اسلامی بار دیگر به رخ جهانیان کشیده شود.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در ۲۲ بهمن باید در صحنه باشیم و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب تجدید پیمان کنیم اضافه کرد: ایستادگی و اعتماد به پروردگار متعال، موجب رستگاری خواهد بود.

آیت الله حسینی نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری نیز سخنران پیش از خطبه این هفته بود که به اهمیت برگزاری نماز جمعه در دین مبین اسلام اشاره کرد.


10359870
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است