استانی 17:48 - 29 دی 1400

نوسازی و تجهیز مدارس البرز را باید پویاتر دنبال کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز که در سالن همایش‌های آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا بویژه شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی که مدال افتخار سربازی ولایت را بر سینه دارد، افزود: آموزگاران در میدان تعلیم و تربیت هستند و می‌توانند با ترویج اخلاق و منش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، آینده‌ای متعالی را برای ایران اسلامی رقم بزنند.

وی با اشاره به جایگاه والای آموزگاران در جامعه، ادامه داد: معلمان همواره با عشق، علاقه و ایمان قلبی به پرورش نسل آینده ساز جامعه پرداخته‌اند و این اخلاص و تلاش آنها با هیچ پاداشی جبران نمی‌شود ولی ما باید با نهایت اهتمام خود در راستای ارتقا وضعیت معیشت آنها برنامه ریزی و اقدام کنیم.

عبداللهی گفت: آموزگاران را باید همیشه ایام مورد تکریم قرار دهیم و برای تحقق مطالبات و نیازهای آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی ضمن تبریک مجدد به

مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش، افزود: البرز در زمره محروم‌ترین استان‌های کشور در سرانه‌های آموزشی است از این رو باید نگاه ویژه ملی و استانی به این امر معطوف شود و کار و اقدام و نگاه ویژه را با کار جهادی و انقلابی رقم بزنیم تا به وضعیت مطلوب برسیم که این مهم با تلاش شبانه روزی محقق می‌شود.

استاندار البرز گفت: در البرز برای حل تمامی مشکلات باید دست در دست هم دهیم و تلاش کنیم چراکه بر این باور هستم که می‌توانیم همه موضوعات را با خرد جمعی، وحدت و انسجام حل کنیم.

وی افزود: افزایش سرانه‌ها، نوسازی و تجهیز و هوشمندسازی مدارس و استفاده از ظرفیت‌های استان به ویژه خیرین را باید پویاتر دنبال کنیم.

عبداللهی گفت: البرز طبق بیانات مقام معظم رهبری ایران کوچک لقب گرفته است بنابراین از آموزگاران درخواست داریم که برای استفاده از فرصت همگرایی بین اقوام مختلف در استان راهکار بدهند.

وی افزود: بر این اساس می‌توانیم از این فرصت‌ها برای رشد و توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم.

استاندار البرز گفت: حسن خلق و تلاش‌های آقای قاسمی مدیرکل سابق آموزش و پرورش را ارج می نهیم و برای آقای حجرگشت بعنوان مدیرکل جدید آرزوی توفیق داریم.


11417839
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است