بین‌الملل 12:30 - 07 آبان 1399

عجله«حریری» برای ورود به کاخ نخست وزیری/فشار آمریکا علیه حزب‌الله

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: رسانه‌های مختلف لبنان در ۲۴ ساعت گذشته به رویدادهای مختلفی پرداختند که سرخط خبری آنها بدین شرح است:

روزنامه الاخبار اعلام کرد: حریری عجله دارد تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به کاخ نخست وزیری برسد تا موضع قوی‌تری داشته باشد.

این روزنامه در مطلبی دیگر تأکید کرده است: طی هفته‌های اخیر تل آویو و واشنگتن درباره راه‌های بهره برداری از فرایند عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل در ائتلاف سازی علیه ایران رایزنی کرده‌اند.

روزنامه الجمهوریه اعلام کرد: دور دوم مذاکرات ترسیم مرزها بین لبنان و اسرائیل امروز در ناقوره همزمان با اظهارات تهدیدآمیز گانتز علیه لبنان آغاز می‌شود.

روزنامه النهار نیز نوشته است: بازگشت حریری به قدرت برخلاف خواسته‌های انقلاب ۱۷ اکتبر پارسال است.

روزنامه الوطن سوریه نیز گزارش داد: دشواری تامین مایحتاج پزشکی برای دمشق به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه سوریه به شدت احساس می‌شود.

روزنامه الدیار نیز اعلام کرد: خوش بینی محتاطانه درباره تولد دولت؛ لحظات آخر توزیع کرسی‌های کابینه به فراکسیون‌های پارلمانی.

پایگاه النشره تأکید کرد: همزمان با سرعت گرفتن روند تشکیل دولت، آمریکا ظرف دو روز گذشته فشارهایی را آورده که حزب الله در دولت نباشد.


10783775
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان جهانی بهداشت از افزایش آزار و اذیت در فضای مجازی در سطح جهان خبر داد و آن را زنگ خطری برای جوامع دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری رژیم صهیونیستی ظهر امروز (پنج‌شنبه) از حمله موشکی شدید از خاک لبنان به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پس از گزارش‌ها پیرامون استفاده گروه‌های تروریستی از تلگرام برای عضوگیری و ایفای نقش در حملات مسکو، روسیه خواستار توجه بیشتر این پیام‌رسان شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بیل کلینتون و باراک اوباما رؤسای‌جمهوری اسبق آمریکا و جو بایدن در ائتلافی بی‌سابقه علیه پیروزی ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات آتی ریاست جمهوری، با یکدیگر متحد شده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فردی که سال گذشته بار‌ها به قرآن کریم هتاکی کرده بود، در پی اخراج از سوئد به نروژ پناهنده شد. 
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» «جوزف لیبرمن» سناتور اسبق آمریکایی که اغلب به اتخاذ مواضع ضد ایرانی و حمایت از رژیم صهیونیستی شهرت داشت، در سن ۸۲ سالگی در اثر عوارض ناشی از زمین خوردگی درگذشت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گزارش‌ها حاکی از آن است که پس از حمله تروریستی روز جمعه در یک سالن کنسرت در روسیه، ۹۵ نفر مفقود هستند. 
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مقامات فرانسه روز چهارشنبه اعلام کردند بیش از پنجاه مؤسسه آموزشی در پاریس، عمدتاً کالج ها، روز چهارشنبه از طریق ENT (فضا‌های کاری دیجیتال) هدف تهدید حملات جدید قرار گرفتند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آمار‌ها حاکی از افزایش شمار مهاجران غیرقانونی است که در سه ماهه نخست سال جاری به طور غیر قانونی و از طریق کانال مانش وارد خاک انگلیس شده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع آگاه می‌گویند ارتش اشغالگر حمله زمینی به رفح را برای اواسط آوریل یا نهایتا اوایل ماه مه برنامه‌ریزی کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است