ورزشی 10:30 - 28 بهمن 1397
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: متأسفانه ما هنوز پاداش جام جهانی را نگرفته‌ایم و سال گذشته تنها بخشی از آن را دریافت کردیم، البته بسیاری از پاداش‌های دیگرمان که مبلغ خاصی هم نیست نیز عقب‌افتاده است.

پیمان حسینی: ‌هنوز پاداش جام جهانی را نگرفته‌ایم/ هم پیشنهاد داخلی دارم هم خارجی

پیمان حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، در حاشیه اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در بندرعباس عنوان کرد: بندرعباس همیشه میزبان خوبی بوده و در شرایط آب و هوایی نامناسب کشور، بندرعباس آب و هوای خوبی داشته است و همواره حامی تیم ملی بوده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تیم شرایط خوبی در اردو دارد، البته به دلیل اینکه باید در سطح و کیفیت بالا باشیم لازم بود در اردوی برون‌مرزی به سر ببریم. به هر حال به دلیل مشکلات مالی موجود این اتفاق نیفتاد و به بندرعباس و بوشهر سفر کردیم و امیدواریم بتوانیم با بهترین کیفیت مسابقه دهیم و یکی از سه سهمیه جام جهانی در آسیا را دریافت کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ادامه داد: ایران در رنکینگ یک آسیا و دوم جهان قرار دارد. همه چیز بر روی کاغذ به نفع ماست و تیم شرایط لازم را برای کسب قهرمانی دارد. امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد تا بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم و همچنین امیدوارم عناوین فردی را نیز به دست آوریم.

حسینی در خصوص تبعیض موجود میان فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی حتی فوتبال ساحلی بیان کرد: اینکه در ایران نسبت به سایر کشورها به فوتبال نیز به‌اندازه کافی توجه و رسیدگی نمی‌شود موضوع دیگری است اما به طور کلی باید توجه به ورزشکاران در رشته‌های دیگر نیز بالا رود نه اینکه به فوتبال توجه نشود.

وی تصریح کرد: فوتبال ورزش محبوبی است و نیاز است که رشته‌های دیگر را نیز در کنار آن بسازیم، در هر صورت برای اهتزاز پرچم ایران و شنیده شدن سرود ملی ایران در میادین بین‌المللی هزینه‌های بسیار زیادی شده و این اتفاق بسیار خوبی است. زمانی که تیم‌های ملی رشته‌هایی چون فوتبال ساحلی و فوتسال در دنیا عنوان‌دار هستند به نظر و عقیده من باید در اولویت باشند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عنوان کرد: متأسفانه ما هنوز پاداش جام جهانی را دریافت نکرده و سال گذشته تنها بخشی از آن را دریافت کرده‌ایم، البته بسیاری از پاداش‌های دیگرمان که مبلغ خاصی هم نیست نیز عقب‌افتاده است.

وی در پایان در خصوص تیم باشگاهی فصل آینده خود، اظهار کرد: صحبت‌هایی در داخل کشور و خارج از کشور وجود دارد اما به‌طور قطعی مشخص نیست.

انتهای پیام


10056718
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان از کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی برای نوسازی تجهیزات غیرمصرفی فدراسیون‌ها خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا مقابل ازبکستان بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ژاوی سرمربی بارسلونا از تصمیمش برای ترک این تیم در پایان فصل منصرف شد و فصل آینده نیز هدایت آبی و اناری‌ها را برعهده خواهد داشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین شاداب برای بازی با آلومینیوم عازم اراک شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان ساندای کشورمان در بخش مردان توانستند ۴ مدال طلا را در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین به دست آورند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است