استانی 13:39 - 28 شهریور 1397

محرم و عزاداری امام حسین(ع) تمام نقشه های دشمنان را خنثی می کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی نماینده ظهر چهارشنبه در جمع عزاداران روستای خور اظهار کرد: خداوند متعال انبیا را از جنس خودمان قرار داد چراکه نیاز به الگوی انسانی داریم.

وی با تأکید بر لزوم حفظ عفت انسانی، بیان کرد: الگوی انسانی در تربیت انسانی بسیار مهم است و در روان شناسی نیز حرف اول را می زند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وقتی جوانمردی، ایثار، از خودگذشتگی را به مردم نشان می دهد، چنین پیامبری به عنوان الگو در بین مردم معرفی می شود.

عبادی با تأکید بر اینکه باید جوانان خود را با الگوهای انسانی آشنا کنند، بیان داشت: باید برای فرزندان خود الگوی کافی را معرفی کنیم و اگر جوان بداند که از قافله الگوها عقب مانده است سکوی پرشی را برای خود ترسیم خواهد کرد.

الگوهای انسانی اسلام به جوانان معرفی شود

وی اضافه کرد: امروز غرب در حال فعالیت های فرهنگی و تبلیغاتی در این زمینه است و لذا باید حواسمان بیش از پیش جمع باشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علی ابن ابی طالب(ع)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) همگی قران ناطق هستند و باید الگوهای جوانان قرار گیرند، عنوان داشت: اسلام قرآن را برای هدایت بشر معرفی کرده و در کنار آن اهل بیت(ع) را گذاشته است.

عبادی با اشاره به الگوهای انسانی معرفی شده در مکتب اسلام،  ادامه داد: اگر بتوانیم این الگوها را به خوبی معرفی کنیم و ملت آن ها را الگو قرار دهند قطعا بهترین تاثیر گذاری را در جامعه خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه استکبار می خواهد ما را از این الگوها دور کند و در این راه نیز نقشه های بسیاری را طرح ریزی و اجرا می کند، عنوان داشت: راه اندازی جریاناتی از جمله وهابیت از جمله راه های دشمن در این زمینه است.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب طرح ریزی کرده اند تا دست ملت ها را از الگوهای انسانی که قرآن مجسم هستند، کوتاه کنند، افزود: اما به لطف محرم و عزاداری امام حسین(ع) تمام این برنامه ها و نقشه های دشمنان را به هم ریخته و خنثی می کند.

عبادی با بیان اینکه امام حسین کشتی نجات است و تنها خدا می داند که این عزاداری ها چه تاثیری در جامعه ایجاد می کند، بیان داشت: تمامی قوانین فیزیک در کربلا فرق می کند و این نشان دهنده عنایت ویژه خداوند به امام حسین(ع) و کربلا است.


9912818
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است