اجتماعی 07:20 - 29 آذر 1393
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ جوانی 35 ساله به علت برق‌گرفتگی خبر داد.

مرگ جوان 35 ساله در بالای تیر برق

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در ساعت 9:23 دیروز، یک مورد حادثه برق‌گرفتگی و گرفتار شدن در ارتفاع به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

 

 

وی با بیان اینکه محل حادثه در شهرری جاده معدن واقع شده بود، گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل، مشاهده شد که جوانی 35 ساله به دلیل نامشخص به بالای یک تیر برق 20 وات رفته و دچار برق‌گرفتگی شده است.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این جوان پس از برق گرفتگی بالای تیر برق گرفتار شده بود، اظهار کرد: آتش‌نشانان با کمک بالابر و نیز پس از هماهنگی با عوامل اداره برق، جریان برق فشار قوی را قطع کرده و این مرد 35 ساله را به پایین منتقل کردند.

 

ملکی با اشاره به تحویل این مرد به عوامل اورژانس اظهار کرد: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ این فرد را به دلیل آسیب‌دیدگی ناشی از عبور جریان برق از بدنش تایید و اعلام کردند.

 

به گفته وی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و تحویل آن به عوامل انتظامی در ساعت 10:13 به عملیات خود خاتمه دادند.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره اینکه چرا این جوان به بالای تیر برق رفته بود؟ خاطرنشان کرد: در این خصوص عوامل انتظامی مشغول تحقیق هستند و مشخص نیست این جوان به چه دلیل به بالای دکل فشار قوی برق رفته بود.

 

2007



 


5450861
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه یک تهران گفت: سرعت بخشی به اجرای پروژه‌های شهری با ایجاد قرارداد‌های لازم در ابتدای سال ۱۴۰۳ اولویت اصلی منطقه یک است تا در اردیبهشت ماه شاهد اجرایی شدن پروژه‌ها باشیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در ایران گفت: بیش از ۲۰۰ مقاله به دفتر همایش رسیده که این نشان دهنده پتانسیل و توانایی ویژه این حوزه برای شناختن زوایای مختلف محیط زیست است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۲۱ تهران در جلسه ساماندهی بساط گستران از برنامه‌ریزی دقیق، آسیب شناسی و رسیدگی به مشکلات با هدف گسترش و نگهداشت بازارچه تهرانسر در منطقه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در مراسمی بصورت همزمان در سراسر کشور، ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران واگذار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تعداد مجوز‌هایی که برای تاسیس آموزشگاه در سال گذشته صادر شده ۱۷ هزار و ۶۵۰ مجوز است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل امور بیمه شدگان تأمین اجتماعی می‌گوید که افراد بیکار شده مشمول قانون کار برای بهره‌مندی از مقرری بیمه بیکاری ظرف ۳۰ روز، بیکاری خود را به اداره کار اطلاع دهند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب گفت: در طرح جامع اولیه نمایشگاه شهر آفتاب تغییراتی ایجاد شده است که با مصوبه شورا می‌تواند اجرایی شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب گفت: در طرح جامع اولیه نمایشگاه شهر آفتاب تغییراتی ایجاد شده است که با مصوبه شورا می‌تواند اجرایی شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: کارتن‌خواب‌ها و زباله‌گرد‌ها در صورت تمایل، توسط پیمانکاران خدمات شهری و با عنوان شغلی پاکبان در شهرداری تهران مشغول کار می‌شوند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است